فروش پسته کله قوچی درجه یک با بهترین قیمت _ بازرگانی شادیز

فروش پسته کله قوچی درجه یک با بهترین قیمت

فروش پسته کله قوچی درجه یک با بهترین قیمت _ بازرگانی شادیز با کیفیت ترین پسته کله قوچی را با تضمین کیفیت و قیمت بصورت عمده به فروش می رساند.

فروش پسته کله قوچی درجه یک با بهترین قیمت

فروش پسته کله قوچی با بهترین قیمت و کیفیت توسط شرکت بازرگانی شادیز بصورت مستقیم در سراسر کشور انجام می شود. قیمت پسته کله قوچی درجه یک از سایر انواع پسته مانند پسته فندقی،پسته احمد آقایی و پسته بادامی بیشتر است. اما این مجموعه با دارا بودن چندین ترمینال ضبط پسته و ارتباط مستقیم با تولید کنندگان اصلی این محصول، انواع پسته درجه یک از جمله پسته کله قوچی را پس از فراوری بصورت مستقیم و با بهترین قیمت به خریداران عرضه می نماید.

ویژگی های پسته کله قوچی

پسته کله قوچی جزو ارقام فندقی به شمار می آید و شکلی گرد و بسیار درشت دارد. این نوع پسته با نام تجاری jumbo pistachio در بازار های جهانی شناخته می شود. پسته احمد آقایی پس از پسته اکبری به عنوان لوکس ترین پسته تولید شده در ایران شناخته می شود. این پسته نسبت به پسته اکبری و احمد آقایی از کشیدگی کمتری برخوردار است.

پسته کله قوچی از نظر ظاهری شباهت نزدیکی با پسته فندقی دارد با این تفاوت که پسته فندقی ریز اما پسته کله قوچی درشت تر و بزرگتر است هم چنین وزن بیشتری دارد.

مغز پسته کله قوچی که به مغز پسته گلدار معروف است بسیار درشت،زیبا و خوش طعم می باشد. درشتی مغز این نوع پسته سبب شهرت آن در بازارهای داخلی و خارجی شده است. پوست استخوانی پسته کله قوچی دارای رنگ سفید کدر و مغز آن به رنگ سرخ تیره است. عمده مصرف این نوع پسته در آجیل و برای صادرات به کشورهای مختلف است.

صادرات پسته کله قوچی

پسته کله قوچی به دلیل ظاهر زیبا و طعم بسیار عالی در سراسر دنیا طرفداران بیشماری دارد. از این رو صادرات پسته کله قوچی از رونق بسیار بالایی در بازار برخوردار می باشد. از دیگر دلایل افزایش تقاضای این پسته شباهت آن به پسته آمریکایی می باشد.

پسته کله قوچی پس از پسته فندقی بیشترین حجم از صادرات پسته را در کشور به خود اختصاص داده است. این پسته در مناطق مختلف ایران از جمله کرمان،رفسنجان و خراسان بصورت عمده تولید می گردد و در انس های مختلف به کشورهایی نظیر امارات،قطر،عمان،بحرین،کویت،روسیه،عربستان و .. صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از مجموعه های باسابقه در حوزه فروش و صادرات این محصول در بازار شناخته می شود. این مجموعه با دارا بودن چندین مرکز فراوری پسته انواع پسته مرغوب صادراتی را بصورت مستقیم و با قیمت های رقابتی به خریداران محترم عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته کله قوچی

بهترین قیمت پستهپسته کله قوچیپسته کله قوچی با بهترین قیمتپسته کله قوچی درجه یک با بهترین قیمتفروش بهترین پستهفروش پستهفروش پسته کله قوچی با بهترین قیمتفروش پسته کله قوچی درجه یکفروش پسته کله قوچی درجه یک با بهترین قیمتقیمت پستهقیمت فروش پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *