صادرات پسته بادامی به افغانستان _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته بادامی به افغانستان

صادرات پسته بادامی به افغانستان _ بازرگانی شادیز انواع پسته ایرانی از جمله پسته بادامی را بصورت مستقیم به کشور افغانستان صادر می نماید.

صادرات پسته بادامی به افغانستان

صادرات پسته به افغانستان در سالهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است. هر ساله حجم زیادی از پسته های ایرانی بصورت مستقیم به این کشور صادر می گردد. صادرات پسته به افغانستان به دلیل نزدیکی با ایران و کم بودن هزینه های حمل و نقل مورد توجه تجار ایرانی قرار گرفته است.

صادرات پسته به افغانستان

کشور افغانستان به دلیل داشتن مشکلات اقتصادی و امنینی، فرصت مناسبی برای صادرات کالاهای ایرانی خصوصا مواد غذایی است. یکی از مهم ترین کالاهای صادراتی به این کشور پسته است.  تجار افغانی انواع پسته های ایرانی از جمله پسته بادامی را از ایران خریداری می کنند و از آن برای رفع نیاز بازار داخلی کشورشان و برای صادرات مجدد به کشورهایی مانند روسیه و اروپا استفاده می کنند.  بیشترین حجم صادراتی پسته های ایرانی به این کشور متعلق به پسته بادامی خراسان است. دلیل آن هم نزدیکی خراسان به افغانستان می باشد.

البته انواع دیگر پسته های ایرانی مانند پسته احمد آقایی،پسته فندقی و پسته کله قوچی نیز توسط تجار این کشور از شهرهای کرمان و رفسنجان خریداری می شود.

کشور افغانستان به عنوان یکی از خریداران پسته ایرانی جزو کشورهای قیمت محور است. بازرگانان این کشور بیشتر به دنبال خرید پسته درجه یک با قیمت پایین تر می باشند از این رو پسته بادامی گزینه مناسبی برای کشور افغانستان می باشد.

مشخصات پسته بادامی

پسته بادامی مانند پسته احمد آقایی و اکبری جزو ارقام کشیده پسته محسوب می شود. این پسته کیفیت بالا،طعم خوب و قیمت مناسبی دارد و بیشتر از آن جهت صادرات به کشورهای قیمت محور استفاده می شود. قیمت پسته بادامی از پسته اکبری و احمد آقایی پایین تر است.عمده پسته بادامی کشور در استان خراسان منطقه فیض آباد تولید می گردد. پسته بادامی خراسان با نام پسته مشهدی،پسته سفید و پسته فیض آبادی نیز شناخته می شود.

شرکت بازرگانی شادیز با سابقه درخشان در زمیته تامین،فروش و صادرات پسته،به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تامین کننده و صادر کننده پسته در ایران شناخته می شود. این مجموعه انواع پسته درجه یک ایرانی را به صورت مستقیم به کشور افغانستان و سایر نقاط دنیا صادر می نماید.

هم اکنون می توانید جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته بادامی

صادرات پسته بادامی به افغانستانصادرات پسته به افغانستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *