پسته و مغز پسته فندقی و بادامی ایرانی

پسته و مغز پسته فندقی و بادامی ایرانی

پسته و مغز پسته فندقی و بادامی ایرانی _ در مجموعه شادیز بهترین انواع پسته ها و مغز پسته ها تولید شده و به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه می گردد.

پسته و مغز پسته فندقی و بادامی ایرانی

پسته و مغز پسته های فندقی و بادامی از رایج ترین ارقام پسته ایرانی هستند. پسته های ایرانی فروش بالایی دارد.

 پسته فندقی و بادامی درجه یک از محصولات اصلی تولید شده در استان خراسان ایران است. کارخانه های ضبط  و فرآوری پسته اولین فروشندگانی هستند که پسته خشک آماده بازار را تهیه می کنند.

در رابطه با این دو نوع پسته فندقی و بادامی ، اطلاعات عمومی خصوصاً در مورد بازار تولید و عرضه آنها در دسترس است. به هر حال شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شرکت پسته شادیز تماس برقرار نمایید.

انواع پسته خراسان

انواع پسته خراسان

استان خراسان یکی از مراکز اصلی تولید پسته در ایران است. در این منطقه از کشور انواع پسته برای فروش در بازارهای داخلی و صادراتی موجود است.

انواع پسته ایرانی در این استان به حجم زیادی موجود است اما از نظر حرفه ای دو نوع پسته فندقی و بادامی در این منطقه از کشور بیشتر دیده می شود. در این قسمت این دو نوع پسته را بررسی خواهیم کرد.

پسته بادامی:

این نوع پسته معمولاً در اندازه های ۲۸-۳۰ ، ۳۰-۳۲ و ۳۲-۳۴ رایج است و در مناطق مرکزی خراسان به مقدار زیاد در دسترس است. مشهد در خراسان مرکز عمده فروشی پسته بادامی ایرانی است.

پسته فندقی:

این نوع به طور کلی در دو اندازه ۲۸-۳۰ و ۳۰-۳۲ رایج است و البته بازار صادراتی آن از محبوبیت و تنوع بیشتری نسبت به بادامی برخوردار است ، زیرا بازار فندقی را بیشتر از پسته بادامی می شناسد.

در عرضه پسته فندقی ، بازار عرضه خراسان و کرمان هر دو بسیار گسترده است. اما غالباً پسته فندقی خراسان برای خرید عمده زودتر وارد بازار ایران می شود.

صادرات پسته فندقی

صادرات پسته فندقی

پسته ایرانی فندقی (گرد) در بازار کشورهای مختلف خریداران زیادی دارد زیرا یکی از ارزان ترین انواع پسته است. کشورهایی مانند روسیه ، قزاقستان ، ازبکستان ، اوکراین ، گرجستان، روسیه، چین و پاکستان خریداران این نوع پسته ایرانی هستند.

پسته فندقی به صورت خام و بو داده و نمکی در بازار کشورهای مختلف موجود است. که این کار را باید متناسب با نیاز مشتری و بازار هدف انجام دهیم.

بسته بندی های متعددی نیز به صورت فله و گرمی در این بازارها وجود دارد.

برای پسته ایران ۳ کلاس کیفی و درجه مختلف وجود دارد:

  1. پسته های طبیعی خندان
  2. پسته مکانیک خندان با آب خندان
  3. ترکیبی از پسته مکانیک خندان و طبیعی خندان (MO وNO)

انتخاب کلاس کیفی پسته به بازار بستگی دارد. به عنوان مثال در روسیه ، پسته خریداران خاص خود را دارند ، طبیعی خندان و مکانیک خندان.

پسته مکانیک خندان از نظر کیفیت از پسته طبیعی خندان ضعیف تر است و این نوع پسته اغلب برای تنظیم قیمت مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت پسته فندقی و بادامی

قیمت پسته فندقی و بادامی

برای دانستن قیمت پسته ، پارامترهای کیفیت بسیار مهم هستند. زیرا تنوع زیادی در فروش و صادرات پسته وجود دارد.

به همین خاطر ابتدا باید موارد زیر مشخص شود تا قیمت دقیق اعلام شود:

نوع پسته / اندازه پسته / انتخاب کلاس کیفیت محصول / نوع خام یا شور / نوع بسته بندی

با مشخص نمودن کلیه این موارد به همراه حجم سفارش می توانید قیمت را از کارشناسان فروش این شرکت دریافت کنید

. از آنجا که تعداد زیادی پسته موجود در ایران برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد ، نرخ ارز تأثیر مستقیمی بر قیمت پسته و محصولات آن از جمله مغز پسته و خلال پسته دارد. در همین راستا ، در دوره هایی که نوسانات نرخ ارز در بازار وجود دارد ، امکان وارد کردن قیمت در وب سایت وجود ندارد.

جهت دریافت قیمت روز انواع پسته و فرآورده های آن با مدیر فروش مجموعه شادیز ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما

پستهپسته بادامیپسته فندقیمغز پسته

انواع پسته خراسانبازرگانی پسته شادیزپسته آب خندانپسته بادامیپسته بادامی ایرانیپسته خراسانپسته خندانپسته شادیزپسته فندقیپسته فندقی ایرانیپسته کرمانپسته مکانیک خندانپسته و مغز پسته ایرانیشرکت پسته شادیزصادرات پسته بادامیصادرات پسته فندقیقیمت پسته بادامیقیمت پسته فندقیمغز پسته ایرانیمغز پسته بادامیمغز پسته شادیزمغز پسته فندقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *