صادرات انواع پسته به افغانستان _ بازرگانی شادیز

صادرات انواع پسته به افغانستان

صادرات انواع پسته به افغانستان _ بازرگانی شادیز انواع پسته و مغز پسته ایرانی را بصورت فله و بسته بندی شده به کشور افغانستان صادر می نماید.

صادرات انواع پسته به افغانستان

افغانستان یکی از همسایگان شرقی ایران است که واردات انواع مواد غذایی از جمله پسته را از ایران انجام می دهد. کشور افغانستان به عنوان یکی از خریداران پسته ایران هر ساله انواع پسته و مغز پسته ایرانی را در حجم های بالا از کشور ما خریداری می نماید. یکی از ارقام پسته ای که در این کشور فروش ویژه ای دارد پسته بادامی ایران است.

بهترین پسته برای صادرات به افغانستان

کشور افغانستان علاوه بر محصولات فله انواع محصولات بسته بندی شده را نیز خریداری می نماید.این کشور خود صنعت قوی در زمینه تولید و بسته بندی مواد غذایی ندارد. به همین دلیل انواع مواد غذایی را از دیگر کشور ها از جمله ایران وارد می کند.

در زمینه صادرات پسته ایران به افغانستان نیز شرکت ها و تجار بسیار زیادی فعالیت می کنند. پسته بادامی یکی از ارقام صادراتی پسته ایران است که در بازار کشور افغانستان فروش بسیار بالایی دارد. پسته بادامی همانند پسته اکبری و احمد آقایی از دسته پسته های Long است. اما نسبت به پسته احمد آقایی و اکبری قیمت پایین تری دارد.

بیشترین حجم تولید پسته بادامی در کشور مربوط به منطقه فیض آباد خراسان و پس از آن شهرستان زرند کرمان است. تجار این کشور به دو روش پسته بادامی را از ایران خریداری می نمایند. در حالت اول تجار کشور افغانستان خود به بازار پسته ایران آمده و پسته مورد نیاز خود را خریداری می کنند. بیشترین حجم خرید پسته افغان ها از ایران از شهرستان فیض آباد است.

در حالت دوم که راه حل مطمئن تری می باشد. تجار افغانی به بازرگانی های عرضه کننده پسته در ایران مراجعه کرده و انواع پسته صادراتی را با انجام اموری مانند بسته بندی های استاندارد صادراتی تهیه می نمایند.

شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بازرگانی های فعال در این زمینه، آماده عرضه بهترین محصولات و خدمات به تجار و دوستان افغان خود می باشد.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی: ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پستهپسته بادامی

صادرات انواع پسته به افغانستانصادرات به افغانستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *