قیمت مغز پسته احمد آقایی گلدار صادراتی _ بازرگانی شادیز

قیمت مغز پسته احمد آقایی گلدار صادراتی

قیمت مغز پسته احمد آقایی گلدار صادراتی _ بازرگانی شادیز مغز پسته احمد آقایی گلدار صادراتی را با قیمت مناسب به بازارهای مختلف عرضه می نماید.

قیمت مغز پسته احمد آقایی گلدار صادراتی

مغز پسته احمد آقایی گلدار از جمله مغز پسته هایی است که در امر صادرات نقش گسترده ای دارد. از این نوع مغز هم برای مصارف آجیلی ئ هم برای مصارف شیرینی پزی و هم به صورت بسته بندی شده برای صادرات استفاده می شود.

مغز پسته احمد آقایی از پسته دهن بست و خندان احمد آقایی به دست می آید. به همین دلیل قیمت پسته احمد آقایی با توجه به قیمت دهن بست یا خندان احمد آقایی تعیین می گردد. اما سوالی که در این جا مطرح است این است که آیا بهتر است از مغز پسته دهن بست برای صادرات استفاده کنیم یا خندان؟

دقت کنید که استفاده از مغز پسته دهن بست به دلیل ریسک آفلاتوکسین پایین تحت هر شرایطی بهتر است،ضمن آن که مغز پسته دهن بست از قیمت مناسب تری نسبت به مغز پسته های خندان برخوردار می باشد.

قیمت پسته دهن بست با توجه به انس و گرم مغز پسته تعیین می گردد. هر چه گرم مغز پسته به ۵۰ گرم نزدیک تر باشد و یا خود ۵۰ گرم باشد کیفیت بالاتری دارد. نحوه گرفتن میزان گرم مغز پسته احمد آقایی بدین صورت است که صد گرم پسته دهان بسته احمد آقایی را وزن کرده و سپس مغز آن را جدا می کنند. سپس دوباره مغز پسته را وزن می کنند و اگر عدد ۵۰ و یا به ۵۰ نزدیک باشد،قیمت خرید و کیفیت آن بالاتر می رود.

مغز پسته احمد آقایی گلدار هر چه گل قرمز تری داشته باشد،کیفیت بالاتری دارد. البته تنه سبز مغز هم از مهم ترین ویژگی هایی است که مغز پسته باید داشته باشد.

بهترین مغز پسته احمد آقایی گلدار

بهترین مغز پسته احمد آقایی مربوط به منطقه نوق رفسنجان است. بعد از رفسنجان پسته احمد آقایی استان فارس نیز از کیفیت بالایی برخوردار است.

انواع مغز پسته احمد آقایی و فندقی برای صادرات گزینه های عالی هستند و نرخ مناسبی دارند. این نوع مغز معمولا در کارتن های ۱۰ تا ۱۵ کیلوگرمی برای صادرات استفاده می شود.

بهترین نوع مغز پسته گلدار هم مغز پسته ممتاز زرندی است که مرغوبیتی ویژه دارد. عمده صادرات این محصول به کشورهایی نظیر هند،امارات،عراق،چین و کشورهای اروپایی صادر می گردد.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز، انواع مغز پسته احمد آقایی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به خریداران در بازارهای مختلف عرضه می نماید.

جهت خرید  محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش یا بازرگانی این مجموعه در تماس باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پستهپسته احمد آقایی

قیمت مغز پسته احمد آقایی گلدارقیمت مغز پسته احمد آقایی گلدار صادراتیمغز پسته احمد آقایی گلدار صادراتیمغز پسته گلدار صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *