فروش عمده بادام صادراتی به هند _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش عمده بادام صادراتی به هند

فروش عمده بادام صادراتی به هند _ شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین صادر کنندگان بادام در ایران،آماده فروش بادام مامایی به هند است.

فروش عمده بادام صادراتی به هند

کشور ایران جزو بزرگترین کشورهای تولید کننده بادام در دنیا است. بادام مامایی یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع بادام تولیدی ایران است که از آن بیشتر برای صادرات استفاده می شود. بیشترین حجم این محصول به کشور هندوستان صادر می گردد.

فروش این محصول از ایران هم به نفع کشور هندوستان است  و هم به نفع ایران. این محصول به دلیل ناشناخته بودن در بازار ایران و قیمت بالا در ایران مشتری چندانی ندارد اما در هند،بادام مامایی کاملا شناخته شده است و مردم هند از خاصیت های این بادام مطلع هستند. تجار کشور هند،بادام مامایی را بهترین بادام تولید شده در دنیا می دانند. بادام مامایی با نام بادام مامرا (Mamra Almond) در هند شناخته می شود.

شرکت بازرگانی شادیز یه عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان بادام مامایی در ایران،آماده ارائه این محصول به بازار های کشور هندوستان است.

ویژگی های بادام مامایی

بادام مامایی یکی از خوش طعم ترین و مرغوب ترین انواع بادام ایرانی است. درخت این بادام از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد و در اوایل شهریور ماه قابل برداشت است. بادام مامایی همانند بادام سنگی پوست بسیار مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود از همین رو بیشتر به صورت شکسته شده و به شکل مغز بادام به کشورهای مختلف صادر می گردد.

بیشترین حجم تولید بادام مامایی مربوط به استان چهار محال بختیاری است. مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان و بن قطب های اصلی تولید بادام مامایی در ایران هستند.

برخی از مهم ترین ویژگی های بادام مامایی عبارتند از:

  • طعم شیرین و دلنشین
  • مغز ترد ، روشن و کشیده
  • درصد دو قلویی بالا
  • چربی فراوان
  • درصد مغز بالا
  • مناسب جهت مصارف آجیلی
  • مناسب جهت صادرات
  • ارگانیک بودن
  • و…

قیمت خرید بادام مامایی در هند

قیمت خرید بادام مامایی در هند برخلاف قیمت خرید بادام مامایی در ایران تقریبا رنج ثابتی دارد. چراکه ارزش روپیه هند نسبت به تغییرات نرخ ارز تغییر چندانی پیدا نکرده است.

این در حالی است که ارزش واحد پول ایران در سالهای اخیر با توجه به نوسانان نرخ ارز تغییرات بسیاری داشته است. قیمت انواع بادام مامایی در هند با توجه به سایز آن متفاوت است. هر چه سایز مغز بادام مامایی درشت تر باشد،مرغوب تر است و قیمت بالاتری دارد و هر چه سایز آن کوچکتر باشد قیمت آن نیز کمتر است.

صادرات بادام مامایی به هند

صادر کنندگان بادام،بادام مامایی را یکی از مهم ترین ارقام بادام ایرانی می دانند چرا که این بادام خریداران بسیاری در کشورهای مختلف دارد.

از جمله کشورهای مهم خریدار بادام مامایی عبارتند از:

  • هند
  • کشورهای عربی
  • کشورهای اروپایی

هر ساله حجم وسیعی از صادرات مغز بادام مامایی کشور به کشور هند صورت می گیرد و تاثیر بسیار مثبتی بر رونق اقتصادی کشور دارد. کشور هند همواره به عنوان مهم ترین مقصد صادرات مغز بادام مامایی ایران شناخته می شود.

شرکت بازرگانی شادیز آماده ارائه بهترین انواع بادام مامایی به خریداران و تجار در نقاط مختلف از جمله هند می باشد.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصول با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادامبادام مامایی

فروش بادام صادراتی به هندفروش بادام عمده به هندفروش عمده بادام به هندفروش عمده بادام صادراتی به هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *