فروش عمده بادام مامایی به هند

فروش عمده بادام مامایی به هند

فروش عمده بادام مامایی به هند _ کشور هند یکی از عمده ترین مصرف کنندگان و خریداران آجیل و مغز بادام مامایی ایرانی جهت استفاده در آجیل و شیرینی های خود است.

مجموعه تولیدی شادیز در زمینه تولید و فروش عمده بادام مامایی تخصص دارد. گروه بازرگانی شادیز این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت های رقابتی به بازار هند ارسال می کند.

فروش عمده بادام مامایی به هند

یکی از مراکز اصلی فروش بادام مامایی ایرانی هند است. از آنجا که مردم هند توجه زیادی به استفاده از بادام دارند ، بازرگانان هندی تمایل به خرید عمده دارند.

یکی از خصوصیات صادراتی بادام مامایی ایرانی  ، رنگ روشن مغز آن و همچنین طعم و روغن آن است که این محصول را برای استفاده در آجیل و شیرینی و همچنین صنایع  دارویی و بهداشتی مناسب کرده است و به همین دلیل ، بادام مامایی ایرانی و محصولات آن به هند صادر می شود. 

به عنوان مثال بادام و پسته به صورت عمده به هند صادر می شود. اما فروش بادام ایرانی به هند در بیشترین حجم مربوط به نوع مامایی و بیشترین حجم پسته مربوط به پسته احمد آقایی و محصولات پسته مانند خلال و مغز پسته است.

فروش عمده بادام مامایی به هند

مغز بادام مامایی در زمره مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات تولیدی ایران برای صادرات به سایر کشور ها از جمله هند می باشد.
در واقع این رقم از بادام در ایران بیشتر جنبه صادراتی دارد.
در طی چندین سال اخیر با توجه به بیشتر شدن تولید آن میزان صادرات نیز افزایش چشم گیری داشته است.
در این میان کشور هند یکی از اصلی ترین کشورهایی است که از این محصول استقبال کرده و بیشترین حجم از تولید بادام  ایران به این کشور صادر می شود.

نوع بسته بندی فله ای بادام مامایی برای حجم زیاد و فروش عمده به هند به طور کلی به سفارش خریدار بستگی دارد ، اما بیشتر بادام مامایی صادر شده توسط ایران در بسته های کارتنی ۱۰ یا ۱۲ کیلویی و ترجیحاً به صورت وکیوم شده به هند صادر می شود.

شما عزیزان می توانید برای خرید عمده انواع آجیل ایرانی و بادام مامایی ،با همکاران ما در گروه بازرگانی خشکبار شادیز تماس گرفته و از قیمت ها و شرایط همکاری مطلع شوید.

 با ما تماس بگیرید

بادام مامایی

بادام ایرانیبادام عمدهبادام ماماییبادام مامایی ایرانبادام مامایی شادیزبادام مامایی عمدهبادام مامراصادرات بادام مامایی به هندعمده فروش بادام ماماییفروش بادام به هندفروش بادام مامایی به هندفروش عمده بادامفروش عمده بادام به هندفروش عمده بادام ماماییمغز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *