صادرات مغز پسته ممتاز گلدار به هند _ بازرگانی شادیز

صادرات مغز پسته ممتاز گلدار به هند

صادرات مغز پسته ممتاز گلدار به هند _ بازرگانی شادیز انواع مغز پسته گلدار و ممتاز را بصورت عمده و بسته بندی شده به کشور هند صادر می نماید.

صادرات مغز پسته ممتاز گلدار به هند

صادرات مغز پسته در کنار خود پسته به عنوان برترین محصولات صادراتی ایران از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد. در بین انواع مغز پسته نوع گلدار و ممتاز آن بیشترین حجم از صادرات به کشورهای هند،چین و روسیه را به خود اختصاص داده است.

مغز پسته و پسته جزء برترین محصولات صادراتی پس از فراورده های نفتی در ایران هستند. پسته و مغز پسته های ایرانی تنوع بسیار بی نظیر و طعم بسیار لذیذی دارند که سبب شهرت آن ها در بازارهای جهانی شده است.صادرات انواع پسته و مغز پسته به بیش از ۵۰ کشور دنیا انجام می شود. اما کشورهایی مانند هند،چین و روسیه از مشتریان دائمی این محصولات به شمار می روند. صادرات انواع پسته و مغز پسته به این کشورها بیشتر از طریق راه های دریایی و در تناژ های بالا انجام می شود.صادرات مغز پسته ممتاز گلدار به هند

مغز پسته ممتاز و گلدار

مغز پسته گلدار و ممتاز از جمله انواع مغز پسته تولید شده در ایران است که کشور هند مهم ترین خریدار آن می باشد. مغز پسته گلدار علاوه بر گل قرمز، رنگ سبز منحصر به فرد هم چنین طعم بسیار دلپذیری دارد. بهترین نوع مغز پسته ممتاز و گلدار در شهرستان زرند استان کرمان تولید می گردد که به مغز پسته ممتاز زرندی معروف است.پس از زرند با کیفیت ترین مغز پسته گلدار در مناطق رفسنجان،کرمان و سیرجان تولید می گردد.

مغز پسته گلدار ممتاز از پسته خندان حاصل می گردد و دست شکن است. این نوع مغز از پسته دهان بسته نیز تولید می گردد. اما پسته ی دهان بسته به وسیله دستگاه های مکانیکی شکسته و مغز می شود. بهترین نوع مغز پسته ممتاز و گلدار نوع دست شکن آن است که ظاهر بسیار لوکس و قیمت بالایی دارد.

کشور هند به عنوان یکی از بزرگترین مصرف کنندگان پسته در دنیا انواع پسته و مغز پسته های ایرانی خصوصا مغز پسته ممتاز و گلدار را از ایران خریداری می نماید.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین تامین کننده انواع پسته و مغز پسته صادراتی در ایران،آماده ارائه بهترین محصولات با مناسب ترین قیمت ها به خریداران داخلی و خارجی می باشد.

هم اکنون جهت خرید و صادرات محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته

صادرات مغز پسته گلدار به هندصادرات مغز پسته ممتاز به هندصادرات مغز پسته ممتاز گلدارصادرات مغز پسته ممتاز گلدار به هندمغز پسته ممتاز گلدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *