خرید عمده پسته فندقی رفسنجان _ بازرگانی شادیز

خرید عمده پسته فندقی رفسنجان 

خرید عمده پسته فندقی رفسنجان _ بازرگانی شادیز انواع پسته فندقی تولید شده در رفسنجان را با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران عرضه می نماید.

خرید عمده پسته فندقی رفسنجان

خرید پسته فندقی رفسنجان به جهت فروش در بازار داخلی و صادرات به کشورهای خارجی از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد. پسته فندقی بیشترین حجم از تولید پسته را در کشور به خود اختصاص داده است. با کیفیت ترین پسته فندقی تولیدی ایران متعلق به شهرستان رفسنجان در استان کرمان است.

پسته فندقی از ارقام ریز پسته به شمار می رود و ظاهری کروی شکل و ریز دارد. پسته فندقی با نام پسته اوحدی نیز شناخته می شود این رقم پسته بیشترین حجم از تولید،فروش و صادرات را در بین انواع پسته به خود اختصاص داده است. بیشترین حجم تولید پسته در ایران متعلق به استان کرمان است و حدود ۶۰ درصد از سطح زیر کشت باغات این استان به پسته فندقی اختصاص دارد.

پسته فندفی ظاهر زیبا و مغز سبز،پر چرب و لذیذی دارد علاوه بر این پسته فندقی پایین ترین قیمت را در بین انواع پسته تجاری ایران دارا می باشد. انس پسته فندقی بالا است و تعداد دانه بیشتری در یک کیلوگرم دارد به همین دلیل خرید آن بسیار مقرون به صرفه است.

صادرات پسته فندقی

پسته فندقی علاوه بر فروش داخلی بالا از حجم صادرات بسیار پر رونقی نیز برخوردار می باشد. بیشترین حجم صادرات پسته فندقی به کشورهای قیمت محور مانند چین،هنگ کنگ،روسیه،ویتنام،روسیه و .. انجام می شود. پسته فندقی انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

پسته فندقی خندان

پسته فندقی آب خندان

پسته فندقی دهن بست

مغز پسته فندقی

قیمت پسته فندقی با توجه به عوامل متعددی نظیر انس پسته،درجه خندانی درصد و کیفیت مغز،تازگی پسته و .. محاسبه می گردد.

صادرات پسته فندقی در دو نوع زیر انجام می شود:

پسته فندقی خندان:از این نوع پسته برای صادرات به کشورهای کیفیت محور مانند استرالیا،آلمان،اسپانیا،فرانسه،انگلستان و .. استفاده می شود.

پسته فندقی آب خندان:کشورهای قیمت محور مانند چین و روسیه از مشتریان اصلی این نوع پسته به شمار می آیند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته فندقی رفسنجان را به صورت کاملا تضمینی و با قیمت های منصفانه به خریداران و تجار محترم ارائه می نماید.

جهت خرید،فروش و صادرات این محصول با مدیر فروش شرکت شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

خرید عمده پسته رفسنجان فندقیخرید عمده پسته فندقی رفسنجانعمده پسته فندقی رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *