خرید پسته فندقی آب خندان و خندان در تناژهای صادراتی _ بازرگانی شادیز

خرید پسته فندقی آب خندان و خندان در تناژهای صادراتی

خرید پسته فندقی آب خندان و خندان در تناژهای صادراتی _ بازرگانی شادیز پسته فندقی آب خندان و خندان را با قیمت مناسب به خریداران عرضه می نماید.

خرید پسته فندقی آب خندان و خندان در تناژهای صادراتی

خرید پسته فندقی آب خندان؛خندان و میکس در تناژهای بالا توسط صادر کنندگان انجام می شود. بیشترین حجم صادرات پسته فندقی از سوی ایران به کشور چین انجام می شود.

پسته فندقی یکی از معروفترین انواع پسته صادراتی ایران است که به دلیل داشتن قیمت مناسب و کیفیت عالی بیشترین حجم از صادرات پسته را به خود اختصاص داده است. پسته فندقی به صورت های مختلف خرید،فروش و صادرات می شود.

بیشترین حجم تقاضا ی این نوع پسته برای صادرات عبارتند از:

پسته فندقی خندان

پسته فندقی آب خندان

پسته میکس(مخلوط خندان و آب خندان)

پسته خندان طبیعی بیشترین حجم سفارش برای صادرات را دارد و کیفیت بالاتری نسبت به دو رقم دیگر دارد.

پسته آب خندان از پسته دهن بست فندقی به دست می آید که از نظر ظاهری کیفیت پایین تری دارد هم چنین قیمت آن نسبت به پسته خندان طبیعی پایینتر است.

پسته میکس مخلوطی از پسته خندان و آب خندان فندقی با درصد مشخص، مطابق نیاز مشتری و کیفیت مد نظر خریدار است.

این نوع پسته گزینه بسیار مناسبی برای کسانی است که به دنبال خرید پسته ارزان قیمت هستند. اولویت این کشورها برای خرید محصول قیمت پایین و ارزانتر پسته است که به اصطلاح به آن ها کشورهای قیمت محور می گویند. از مهم ترین کشورهای خریدار پسته فندقی می توان کشورهای چین،ویتنام،روسیه و هنگ کنگ را نام برد.

مشخصات پسته فندقی

پسته فندقی جزو ارقام گرد و کوچک پسته به شمار می آید این پسته ظاهر گرد،ریز و زیبا هم چنین طعم بسیار عالی و مغز سبز و پر چربی دارد. این در حالی است که پسته فندقی پایینترین قیمت را در بین انواع پسته صادراتی دارا می باشد. قیمت مناسب در کنار کیفیت عالی سبب افزایش تقاضا برای این نوع پسته شده است.

پسته فندقی در مناطق مختلف ایران از جمله استان کرمان،خراسان،فارس،یزد،سمنان و .. تولید می گردد.

خرید پسته فندقی جهت صادرات

یکی از مهم ترین موارد برای خرید پسته فندقی،دسترسی به مراکز فروش با قابلیت ارائه انواع پسته فندقی با قیمت های مناسب است.شرکت بازرگانی شادیز از طریق ارتباط مستقیم با تولید کنندگان معتبر این محصول و دارا بودن چندین ترمینال ضبط پسته در شهرهای اصلی تولید کننده پسته؛انواع پسته فندقی را مطابق با نیاز مشتری و با قیمت مناسب به خریداران محترم عرضه می نماید.

جهت خربد،فروش و صادرات این محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته آب خندان صادراتیپسته خندان صادراتیپسته فندقی آب خندانپسته فندقی آب خندان صادراتیپسته فندقی آب خندان و خندانپسته فندقی خندان و آب خندانخرید پسته آب خندان صادراتیخرید پسته در تناژهای صادراتیخرید پسته فندقی آب خندانخرید پسته فندقی آب خندان و خندانخرید پسته فندقی در تناژ های صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *