قیمت خرید پسته فندقی آب خندان _ پسته فندقی آب خندان درجه یک یکی از بهترین گزینه ها برای عرضه به بازارهای قیمت محور به شمار می رود.

قیمت خرید پسته فندقی آب خندان

پسته آب خندان ایرانی در انواع فندقی، احمد آقایی، اکبری و کله قوچی با قیمت خرید پایین توسط کشورهایی همچون روسیه، قزاقستان و.. در حجم بالا از ایران خریداری می شود.

پسته فندقی یکی از شناخته شده ترین انواع پسته های ایرانی است که که تولید آن تقریبا در تمامی مناطق پسته خیز ایران انجام می شود. اما بیشترین حجم تولید این نوع پسته به شهر های رفسنجان و سیرجان در استان کرمان و شهرستان بردسکن در استان خراسان اختصاص دارد.

پسته فندقی در گروه پسته های گرد قرار می گیرد و با نام تجاری (Round Pistachio) در بازارهای جهانی شناخته می شود.

این محصول یکی از پسته های ارزان قیمت ایران است؛ این در حالی است که پسته فندقی از ظاهر زیبا، طعم عالی و چربی مناسبی برخوردار می باشد به همین دلیل این نوع پسته طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف دارد.

 

قیمت خرید پسته فندقی آب خندان

به دلیل تقاضای بالای این محصول در طول سال از سوی تجار مختلف، انواع پسته دهن بست فندقی نیز به روش مکانیکی خندان شده و پسته فندقی آب خندان تولید می گردد.

همانطور که می دانید خریداران پسته های ایرانی به دو گروه خریداران کیفیت محور و قیمت محور تقسیم می شوند.

به عنوان مثال کشورهایی مانند روسیه و قزاقستان جزو خریداران قیمت محور پسته های ایرانی به شمار می روند به همین دلیل اولویت اول برای این خریداران قیمت مناسب و ارزان پسته است.

پسته آب خندان فندقی نسبت به پسته فندقی طبیعی خندان از قیمت ارزان تری برخوردار می باشد از این رو این نوع پسته گزینه بسیار مناسبی برای این دسته از خریداران و کشورها می باشد.

 

قیمت خرید پسته فندقی آب خندان

انواع پسته صادراتی درجه یک ایران از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد و به یقین می توان گفت که پسته فندقی محبوب ترین نوع آن است.

در طی فرآیند خندان سازی انواع پسته برای حفظ کیفیت و بهداشت محصول می بایست نکات زیادی را رعایت نمود. برای تولید پسته فندقی آب خندان درجه یک از پسته دهن بست فندقی با گرم مغز بالا استفاده می شود.

از پسته فندقی آب خندان همچنین می توان به صورت مخلوط با پسته های طبیعی خندان برای فروش و صادرات استفاده نمود.

این امر باعث کاهش قیمت خرید پسته طبیعی خندان می شود و محصول با کیفیت مطلوب تر در اختیار مشتری قرار داده می شود.

مجموعه تولیدی پسته و خشکبار شادیز به صورت تخصصی در زمینه تولید، فروش و صادرات پسته آب خندان فعالیت می نماید.

شما می توانید برای خرید این محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش مجموعه شادیز تماس بگیرید.

تماس با ما

 

 

پسته آب خندان

پسته آب خندانپسته آب خندان شادیزپسته خندانپسته شادیزپسته فندقیپسته فندقی آب خندانپسته فندقی خندانخرید پستهخرید پسته خندانخرید پسته فندقیخرید پسته فندقی آب خندانقیمت پسته آب خندانقیمت پسته خندانقیمت پسته فندقیقیمت خرید پسته فندقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *