آلمان بزرگترین خریدار پسته ایران

آلمان بزرگترین خریدار پسته ایران

آلمان بزرگترین خریدار پسته ایران _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته ایرانی و فرآورده های آن را در حجم عمده و با رعایت استاندارد های صادراتی به کشورهای اروپایی از جمله آلمان صادر می نماید.

آلمان بزرگترین خریدار پسته ایران

آلمان مقصد اصلی پسته ایران است ، زیرا در پنج ماه اول سال جاری (آغاز شده در ۲۱ مارس) ۳،۰۶۳ تن پسته به ارزش ۴۰ میلیون دلار از ایران وارد کرد. با توجه به گزارش های مالی، بیش از ۶۱ درصد پسته صادراتی ایران به آلمان ، عراق ، قزاقستان ، امارات ، هند ، اسپانیا و روسیه ارسال شده است.

ایران به ۵۹ کشور جهان از جمله یوگسلاوی ، اردن ، امارات ، ارمنستان ، آرژانتین ، ازبکستان ، استرالیا ، اسلواکی ، آفریقای جنوبی ، افغانستان ، آلبانی ، انگلستان ، اوکراین ، آمریکا ، ایتالیا ، بحرین ، برزیل ، بلژیک ، ، بلغارستان ، بنگلادش ، پاکستان ، تاجیکستان ، تایلند ، تایوان ، ترکیه ، ترکمنستان ، تونس ، لیبی ، کره جنوبی ، مولداوی ، چین ، رومانی ، ژاپن ، سنگاپور ، سوئد ، سوئیس ، صربستان ، عمان ، فرانسه ، قرقیزستان ، قطر ، کانادا ، کویت ، لبنان ، لهستان ، لیتوانی ، مالزی ، مصر ، ویتنام ، هلند و هنگ کنگ و.. پسته صادر می نماید.

ایران دومین تولید کننده پسته بعد از ایالات متحده و صادر کننده برتر این کالا است. ایران بیش از ۵۰ درصد بازار جهانی پسته را تأمین می کند.

کشور آلمان در اروپا به عنوان بزرگترین خریدار پسته ایران شناخته می شود. طبق آمار گمرکی آلمان نه تنها بزرگترین خریدار پسته ایرانی است بلکه خریدار گرانترین نوع این محصول نیز می باشد.

آلمان علاوه بر اینکه خریدار عمده پسته درجه یک ایران است، این محصول را برای عرضه در کشور های همسایه خود نیز استفاده می کند و بخصوص کشور های همسایه شرقی و جنوبی شرقی آلمان از بازار های مناسب و خریدار پسته ایرانی وارد شده به آلمان می باشند.

ویژگی‌ها و نحوه ارسال پسته به آلمان

ویژگی‌ها و نحوه ارسال پسته به آلمان

پسته صادراتی ایران برای آلمان اغلب به صورت فله و در گونی های ۲۵ یا ۵۰ کیلوگرمی آماده می گردد. علت اصلی صادرات پسته به صورت فله کاهش هزینه های این محصول است.

مهمترین ویژگی پسته های ارسالی به آلمان عبارتند از:

  • کیفیت محصول
  • سلامت پسته از لحاظ بهداشتی و آفت آفلاتوکسین

این دو ویژگی از مهم ترین پارامتر ها برای صادرات پسته به کشور های اروپایی به ویژه آلمان است.

مسیر ارسال انواع پسته صادراتی به آلمان به دلیل مسافت کوتاه تر از ایران به آلمان از طریق راه های زمینی و دریایی است.

علاوه بر پسته انواع محصولات پسته نظیر مغز پسته، خلال پسته ، پودر پسته و .. نیز در حجم های قابل توجه به کشور آلمان صادر می گردد. در مواردی مانند خرید مغز پسته به دلیل ارزش بالاتر محصول و حجم کمتر معمولا از راه های هوایی استفاده می شود.

خرید پسته صادراتی از بازرگانی شادیز

خرید پسته صادراتی از بازرگانی شادیز

خرید پسته درجه یک برای صادرات به کشورهای اروپایی و آلمان از شرایط ویژه ای برخوردار است و نیازمند تخصص و تجربه در این زمینه می باشد.

گروه تولیدی و بازرگانی پسته و خشکبار شادیز، با چندین سال سابقه درخشان در زمینه صادرات این محصول به اروپا ، آماده همکاری با خریداران و تجار محترم می باشد.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان مجموعه شادی در ارتباط باشید.

تماس با ما

پسته

آلمان خریدار پسته ایرانبازرگانی خرید پستهبزرگترین خریدار پسته ایرانپسته ایرانپسته ایرانی شادیزخرید پستهخرید پسته ایرانخرید پسته ایرانیخرید پسته برای آلمانخریدار پستهخریدار پسته ایرانشرکت پسته شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *