عرضه عمده بادام مامایی در هند


عرضه عمده بادام مامایی در هند _ هند به عنوان یکی از خریداران اصلی بادام مامایی ایرانی در بازار شناخته می شود. تاجران این کشور انواع با کیفیت مغز بادام مامایی را به دهلی، حیدرآباد و… ارسال می کنند.

عرضه عمده بادام مامایی در هند

یکی از عرضه کننده های عمده بادام مامایی ایران در بازار هند گروه تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز می باشد که شاهد ارائه قیمت های مناسب در بازار توسط این شرکت هستیم.

کشور هند با جمعیت بالا و فرهنگ مصرف مشابه ایران در زمینه آجیل و خوراکی به صورت فله یکی از کشور های بسیار مساعد برای عرضه عمده انواع خشکبار علی الخصوص بادام مامایی و پسته می باشد.

بازار هند از محصول بادام مامایی ایران بسیار استقبال قابل توجهی می نماید و این محصول را هم به صورت آجیلی و هم به شکل های دیگر برای استفاده در شیرینی جات بخصوص شیرینی های سنتی به کار می برد.

گروه تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز با همکاران متعدد در بازار هند می تواند ارائه دهنده این محصول به صورت های مختلف باشد.

بادام مامایی از محصولاتی است که با ورود نه چندان تازه خود به بازار بسیار موفق عمل کرده، که فروش و صادرات این محصول برای بازار های مختلف خارجی از جمله هند به صورت فله و در بسته بندی عمده آغاز شده است.

بسته بندی این محصول برای صادرات غالبا در وزن های های ۱۰ یا ۱۲ کیلوگرمی و یا به صورت وکیوم شده انجام می شود. استفاده از بسته بندی وکیوم شده به جهت حفظ کیفیت محصول تا زمان رسیدن به بازار مقصد است.

 

بادام مامایی برای صادرات و عرضه در کشور های آسیایی، عربی و اروپایی مورد استفاده قرار گرفته و قیمت آن از سایر انواع بادام های ایرانی بالاتر است؛ که دلیل آن کیفیت بالا، طعم منحصر به فرد، چربی به اندازه و همچنین ارزش غذایی بسیار فراوان آن می باشد.

تولید بادام مامایی در ایران به صورت عمده صورت گرفته و ایران به لطف تولیدات بسیار زیاد شهرستان های سامان، بن و شهرکرد در استان چهار محال بختیاری و همچنین استان اصفهان توانسته از صادرکنندگان بزرگ بادام مامایی در دنیا بدل شود.

عرضه بادام مامایی توسط گروه های مختلف تجاری در کشور صورت می پذیرد و گروه تولیدی و بازرگانی شادیز به عنوان یکی از این گروه های تجاری عرضه کننده بادام مامایی آمادگی دارد تا بهترین کیفیت این محصول را برای خریداران و تجار محترم در کشورهای مختلف به ویژه هند محیا نماید.

بادام مامایی تولیدی در مجموعه شادیز در ۸ گرید مختلف و با توجه به نیاز و سلیقه خریداران در دسترس است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با شادیز

بادام مامایی

بادام شادیزبادام عمدهبادام مامایی ایرانیبادام مامایی شادیزبادام مامایی عمدهبادام مامراتامین کننده بادام ماماییعرضه بادامعرضه بادام در هندعرضه بادام عمدهعرضه بادام عمده در هندعرضه بادام ماماییعرضه بادام مامایی در هندعرضه عمده بادامعرضه عمده بادام ماماییعرضه کننده بادام ماماییمغز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *