صادرات پسته به مکزیک مستقیماً از ایران

صادرات پسته به مکزیک مستقیماً از ایران

صادرات پسته به مکزیک مستقیماً از ایران _  کشور مکزیک به عنوان یکی از بازارهای هدف پسته ایران، خریدار انواع مختلف پسته های ایرانی به صورت عمده می باشد.

گروه تولیدی پسته و خشکبار شادیز، انواع پسته ایرانی را مستقیما از ایران به مکزیک ارسال می نماید.

صادرات پسته به مکزیک مستقیماً از ایران

محصولات پسته ایران در بازار مکزیک شناخته شده نیستند. آیا می خواهید پسته را مستقیماً از ایران به مکزیک صادر کنید؟

مکزیک خریدار انواع  و کیفیت های مختلف پسته ایرانی است. پسته های فندقی ، احمد آقایی ، کله قوچی و اکبری مشتریان خاص خود را در بازار مکزیک دارند.

حجم فروش پسته در مکزیک قابل توجه است. نه تنها پسته ایرانی ، بلکه پسته آمریکایی نیز برای فروش در مکزیک مناسب است.

پسته و مغز پسته ایرانی در مکزیک

پسته و مغز پسته ایرانی در مکزیک

پسته با کیفیت صادراتی ایرانی در بازار مکزیک بسیار محبوب است. از آنجا که مکزیک به ایالات متحده نزدیک است ، بازار پسته آمریکا نیز رونق گرفته است.

اما با توجه به نوع و کیفیت پسته ایرانی ، این محصول در بازار مکزیک نیز فروش خوبی دارد.

پسته گرد از جمله فندقی و همچنین پسته کله قوچی در این بازار محبوب هستند. پسته فندقی در سایز های کوچکتر و پسته کله قوچی ایران در بازار مکزیک به فروش می رسد.

ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پسته در جهان شناخته می شود. استان های کرمان ، خراسان ، یزد و سمنان بزرگترین تولیدکننده پسته در ایران هستند. در هر یک از این مناطق ، برخی از انواع پسته را به صورت حرفه ای و در حجم زیاد تولید می کنند. به عنوان مثال ، پسته کله قوچی عمدتا در سبزوار در استان خراسان کشت و تولید می شود.

انواع محصولات پسته ایرانی برای مکزیک

 

انواع محصولات پسته ایرانی برای مکزیک

خریدار پسته ایرانی در بازار مکزیک وجود دارد و حجم فروش آن قابل توجه است.

مکزیک پسته ایرانی ارزان تری خریداری می کند که مهمترین آنها پسته زیر است:

  • پسته فندقی
  • پسته بادامی
  • پسته کله قوچی
  • پسته احمد آقایی

این نوع پسته ها در کلاس های مختلف کیفیتی در بازار به فروش می رسند. البته بیشتر پسته های ارسالی به این کشور از نوع کلاس B است. کلاس B به معنی ترکیبی از پسته مکانیک خندان و طبیعی خندان است. اگر بار پسته تماما از پسته مکانیک خندان یا آبخندان تهیه شود ، به آن پسته کلاس C می گویند. این نوع پسته ها اغلب به صورت طعم دار برای صادرات به مکزیک ارسال می شوند. پسته شور و همچنین بو داده زعفرانی از محبوب ترین ها در این بازار است.

صادرات پسته به مکزیک

مکزیک پسته ایرانی را به صورت عمده خریداری می کند.

صادرات پسته به مکزیک بیشتر در کیسه های ۵۰ کیلوگرمی و در بعضی موارد در کارتن های ۱۰ کیلویی انجام می شود. در واقع ، دلیل ارسال محصولات فله قیمت ارزان آن نسبت به محصولات بسته بندی شده کوچک است.

پسته ها به صورت عمده در کیسه های معمولاً ۵۰ یا ۲۵ کیلویی ارسال می شوند که حمل کیسه های ۲۵ کیلویی به راحتی امکان پذیر است.

مسیر ارسال پسته از ایران به مکزیک به شرح زیر است:

  • ارسال پسته از طریق زمین از استان تولید کننده به بندر حمل و نقل بندر عباس
  • سپس ، حمل پسته از طریق دریا از بندر عباس به بنادر مکزیک

برای واردات پسته به مکزیک هیچ گواهی خاصی لازم نیست. اما گواهینامه های استاندارد باید برای هر قسمت تهیه شود. کلیه اسناد گمرکی برای ترخیص آسان باید به همراه محموله در مکزیک برای مشتری ارسال شود.

اسناد ارسالی همراه با بار:

  • گواهی بهداشت گیاهی (گواهی بهداشتی نباتات)
  • گواهی مبدا
  • لیست بسته بندی
  • صورتحساب
  • همچنین: بارنامه

در موارد خاص ، مشتریان به تجزیه و تحلیل های بهداشتی یا COA ویژه ای نیاز دارند که واحد تولیدی برای محموله از آزمایشگاه های تایید شده برای مشتری خود دریافت می کند.

قیمت پسته ایرانی برای صادرات

قیمت پسته ایرانی برای صادرات

همانطور که گفته شد ، مکزیک پسته ایرانی ارزان خریداری می کند.

به عبارت دیگر ، قیمت یکی از پارامترهای مهم بازرگانان و تجار در این کشور است که باید هنگام انعقاد قرارداد به دقت مورد توجه قرار گیرد.

پسته ایران ، به دلیل حجم زیادی که برای صادرات استفاده می کنند ، قیمت آن با نرخ فعلی ارز دلار و یورو ارتباط مستقیم دارد. به عبارت دیگر قیمت ارز یکی از اصلی ترین پارامترها در تعیین قیمت روز پسته است.

از آنجا که ارز موجود در بازار ایران دارای نوسانات بسیاری است ، بدیهی است که برای مدت زمان طولانی نمی توان قیمت پسته را تعیین کرد. به همین دلیل شرکت تولیدی شادیز برای راحتی مشتریان آماده است تا در صورت نیاز قیمت محصولات خود را برای مشتریان به روز کند.

برای تماس با واحد فروش و بازرگانی شرکت تولیدی شادیز می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت مستقیماً با مدیران فروش ارتباط برقرار کنید.

ارتباط با ما

پسته

پسته ایرانپسته ایرانیپسته ایرانی شادیزپسته شادیزشرکت پسته شادیزصادر کننده پسته ایرانصادر کننده پسته به مکزیکصادرات پستهصادرات پسته از ایرانصادرات پسته ایرانصادرات پسته ایران به مکزیکصادرات پسته ایرانیصادرات پسته به صورت مستقیمصادرات پسته به مکزیکصادرات پسته مستقیما از ایرانصادرات مستقیم پستهصادرات مستقیم پسته از ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *