مغز پسته برای صادرات | پسته ایرانی شادیز

مغز پسته برای صادرات | پسته ایرانی شادیز

مغز پسته برای صادرات | پسته ایرانی شادیز, انواع مغز پسته ایرانی و فرآورده های آن از مهم ترین محصولات صادراتی ایران در بازارهای جهانی شناخته می شود.

شرکت تولیدی شادیز، از تولیدکنندگان و صادر کنندگان فعال در این حوزه به شمار می آید.

مغز پسته برای صادرات | پسته ایرانی شادیز

آیا انواع مغز پسته را برای صادرات می شناسید؟ شرکت شادیز تقریباً انواع پسته و مغزهای پسته ایرانی را تولید می کند.

مغز پسته با اندازه بزرگ و مرغوب برای صادرات و واردات به کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

هر خریدار مغز پسته به دنبال نوع خاصی از این محصول است. به عبارت دیگر ، مغز پسته کاربردهای بسیار و متنوعی دارد. این موضوع در کنار تولید انواع مغز پسته در ایران ، فروش این محصول را افزایش می دهد

پسته. مغزهای پسته ، خلال ها ، گرانول پسته و پودر پسته اصلی ترین محصولات پسته هستند. بدیهی است که محصولات پسته دیگری مانند کره پسته نیز وجود دارد که در همه بازارها به آن اندازه شناخته شده نیستند.

انواع مغز پسته ایرانی برای صادرات

انواع مغز پسته ایرانی برای صادرات

ایران یکی از بزرگترین کشورها در زمینه تولید و فرآوری پسته است. مغز پسته در انواع و اقسام مختلف موجود است. یک مغز پسته مخصوص برای فعالیتهای مختلف استفاده می شود. در اینجا می خواهیم انواع مغز پسته را برای شما نام ببریم.

در واقع این ها رایج ترین ارقام موجود در بازار هستند که می توانید مستقیماً از شرکت پسته و خشکبار شادیز خریداری کنید.

  • مغز پسته سبز
  • مغز پسته “کال” یا “نارس” یا “نابالغ”
  • گرانول پسته
  • مغز پسته نصف و خرد شده
  • مغز پسته دهان بسته
  • مغزهای گندمی شکل
  • مغز پسته پوست کنده شده

تفاوت هایی بین این مغزهای پسته وجود دارد. معمولاً هر مغز پسته مصرف خاص خود را دارد. اگر می خواهید برای صادرات مغز پسته بخرید ، باید از میزان دقیق مصرف و تنوع مناسب برای این مصرف آگاهی داشته باشید.

با توجه به تنوع بالای مغز پسته موجود در بازار ، قطعاً توصیه می شود با مشاوره با افراد ماهر ، بهترین مغز پسته را بر اساس نیاز خود خریداری کنید. مشاوران فروش و صادرات شرکت شادیز می توانند شما را در این امر راهنمایی کرده و بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد دهند.

 فروش عمده مغز پسته با کیفیت 

فروش عمده مغز پسته با کیفیت 

تولید و فرآوری مغز پسته با کیفیت بالا از نکات مهم در رسیدن کالای با کیفیت به مصرف کننده است. شرکت شادیز یکی از مجموعه های تولید و فروش مغز پسته است.

از مزایای این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. محصولات این شرکت به دلیل فروش سریع  در بازار ، همیشه تازه و با کیفیت است.
  2. با توجه به ادغام مراحل تولید و فروش در این مجموعه ، شما می توانید مغز پسته خود را با کمترین قیمت خریداری کنید.

البته باید توجه داشته باشید که قیمت هر محصول پسته با توجه به کیفیت و نوع آن است. با توجه به انواع مغز پسته و کاربردهای متنوع آنها ، مشاورین فروش شرکت شادیز می توانند در خرید یک محصول ایده آل به شما کمک کنند.

پسته درجه یک ایرانی برای صادرات

پسته درجه یک ایرانی برای صادرات

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان مغز پسته و محصولات آن است.

ایران در زمینه صادرات این محصول ارزشمند در جایگاه دوم قرار دارد.

مغز پسته ایران نسبت به انواع دیگر مغز پسته در کشورهای دیگر خوشمزه تر است. این به دلیل آب و هوای بسیار مطلوب ایران است. ایران از مدت ها قبل فعالیت های جدی و مهمی در زمینه تولید و فرآوری پسته داشته است. به همین دلیل هم اکنون پسته ایرانی در همه بازارهای دنیا دیده و خریداری می شود.

مغز پسته انواع مختلفی دارد که برای صادرات / واردات استفاده می شود. و در اینجا می توانید برخی از مغزهای پسته ایرانی را که برای صادرات از ایران استفاده می شود و به کشور خود وارد می کنید ، بررسی کنید.

مغز پسته معمولی:

نامگذاری انواع متداول این پسته ها به نوع مصرف و دلیل این مصرف بستگی دارد. بعضی اوقات ، خریداران به مغز پسته از نوع خاصی از مغز پسته (فندقی ، احمد آقایی ، اکبری و …) نیاز دارند. موارد زیر برخی از انواع رایج مغز پسته است.

  • مغز پسته کامل
  • مغز پسته گندمی
  • گرانول پسته
  • همچنین پودر پسته

مغز پسته سبز:

همانطور که از نام آن پیداست ، این مغز پسته سبز است. در حقیقت ، مغز پسته وقتی که پسته کاملاً رسیده و بالغ نباشد ، سبزتر است. رنگ سبز داخل این مغزهای پسته در حالی که هنوز پوستی سفید دارد ، باعث محبوبیت این مغز پسته شده است. این مغز پسته به دلیل رنگ سبز ، کاربردهای زیادی برای شیرینی سازی و تزیین دارد.

مغز پسته دیگری نیز برای صادرات وجود دارد که ما در اینجا فقط نام آنها را جهت اطلاع شما ذکر می کنیم.

  • مغز پسته پوست کنده شده سبز یا مغز پسته دو پوست
  • مغز پسته وحشی
  • مغز پسته ارگانیک

با توجه به اینکه هر نوع مغز پسته برای استفاده در تولید یک محصول خاص است ، باید در خریدهای خود بسیار احتیاط کنیم. در این راستا مشاوران فروش و صادرات مجموعه شادیز می توانند به شما کمک کنند.

تماس با ما

 

مغز پسته

انواع مغز پستهپسته ایرانیپسته ایرانی شادیزپسته برای صادراتپسته شادیزپسته صادراتیشرکت پسته شادیزصادرات مغز پستهصادرات مغز پسته ایرانکارخانه پستهکارخانه مغز پستهمغز پستهمغز پسته ایرانیمغز پسته برای صادراتمغز پسته شادیزمغز پسته صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *