بهترین پسته برای صادرات از ایران

بهترین پسته برای صادرات از ایران

بهترین پسته برای صادرات از ایران _  شما عزیزان می توانید برای خرید بهترین پسته ایران به صورت مستقیم از تولید کننده با همکاران ما در گروه بازرگانی خشکبار شادیز در تماس باشید.

بهترین پسته برای صادرات از ایران

انواع و ارقام مختلفی از پسته در کشور ایران تولید می گردد که از آن ها هم برای بازارهای داخلی و هم برای صادرات از ایران به کشورهای مختلف استفاده می شود.

بهترین نوع پسته که می توان برای صادرات از ایران انتخاب کرد با توجه به پارامترهای کشور هدف مانند سلیقه و نیاز بازار هدف، توان اقتصادی بازار هدف، قیمت تمام شده محصول و استاندارد های بهداشتی تعیین می شود.

برای مثال کشورهای اروپایی مانند آلمان نیاز به گواهی های معتبر بهداشتی مانند گواهی آفلاتوکسین دارد و سایز و نوع پسته اهمیت کمتری برای این کشور دارد. یا به بیان دیگر پس از اطمینان از عاری بودن محصول از آفلاتوکسین بحث سایز و نوع پسته مطرح می گردد.

و یا برای کشورهای مشترک المنافع مانند روسیه، اوکراین، قزاقستان و ..، اولویت اول قیمت مناسب پسته است. در این نوع بازارها اغلب پسته های ارزان قیمت و پسته های Chass B عرضه می شود. البته به صورت محدود تر پسته های درجه یک نیز به این گونه بازارهای صادر می گردد.

طبق توضیحات فوق خرید بهترین محصول با توجه کامل به بازار کشور هدف و بازار خرید این محصول برای صادرات از ایران انجام می شود.

به طور کلی انواع پسته صادراتی ایران عبارتند از:

پسته اکبری، کله قوچی، احمد آقایی، فندقی و بادامی

خرید پسته از ایران به صورت مستقیم از تولید کننده

خرید پسته از ایران به صورت مستقیم از تولید کننده

مراکز و کارخانجات تولیدی پسته در ایران و به خصوص در استان های تولید کننده بسیار زیاد هستند. از مهم ترین استان های تولید کننده پسته در ایران می توان استان کرمان و خراسان را به عنوان بزرگترین آن ها معرفی کرد.

ترمینال های ضبط پسته متعددی در این دو استان فعال هستند. این مراکز در زمینه تولید انواع پسته و فرآورده های آن مانند مغز پسته، خلال پسته، پودر پسته و.. فعالیت می کنند و این محصولات را به صورت مستقیم، با بهترین کیفیت و قیمت به بازارهای صادراتی عرضه می نمایند.

شرکت تولیدی شادیز از عرضه کنندگان اصلی پسته و فرآورده های آن در دو استان کرمان و خراسان شناخته می شود.

خرید مستقیم پسته شادیز از مرکز تولید آن با قیمت های رقابتی و منصفانه انجام می شود.

شما می توانید برای خرید مستقیم و دریافت قیمت های روز پسته با کارشناسان ما در مجموعه خشکبار شادیز ارتباط برقرار نمایید.

با ما تماس بگیرید

 

پسته

بهترین پسته ایرانبهترین پسته برای صادراتبهترین پسته صادراتیپسته ایرانپسته شادیزپسته صادراتیپسته صادراتی ایرانپسته صادراتی شادیزصادرات پستهصادرات پسته از ایرانصادرات پسته ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *