صادرات بادام مامایی و پسته به هند _ بازرگانی شادیز

صادرات بادام مامایی و پسته به هند

صادرات بادام مامایی و پسته به هند _ بازرگانی شادیز بادام مامایی و انواع پسته مرغوب ایرانی را به کشور هند و دیگر نقاط دنیا صادر می نماید.

صادرات بادام مامایی و پسته به هند

صادرات بادام مامایی و صادرات پسته با کیفیت ایرانی از جمله فعالیت های تجاری شرکت بازرگانی شادیز است. مجموعه شادیز انواع بادام و پسته درجه یک را از تولید کننده تهیه و پس از فراوری بصورت مستقیم و با قیمت های رقابتی به کشورهای مختلف صادر می نماید.

اگر شما هم تمایل به خرید و یا صادرات این محصول را دارید با شرکت بازرگانی شادیز تماس حاصل فرمایید.صادرات بادام مامایی و پسته به هند

بادام مامایی

بادام مامایی یکی از تجاری ترین انواع بادام تولید شده در ایران است که در سالهای اخیر با افزایش صادرات آن تولید آن نیز در کشور افزایش چشمگیری داشته است. این بادام به سبب داشتن کیفیت بالا و ارزش غذایی فراوان، طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف دارد.

بادام مامایی بومی استان چهار محال بختیاری در ایران است و تنها در این استان و در مناطق حاشیه زاینده رود مانند سامان و شهرهای اطراف اصفهان تولید می گردد. بادام مامایی بهترین و با کیفیت ترین بادام تولید شده در ایران از نظر طعم،رنگ،ارزش غذایی و روغن دهی است.

این نوع بادام پوست بسیار سخت و مغز شیرین و بسیار لذیذی دارد. مغز بادام مامایی دارای رنگ قهوه ای روشن است و روغن بسیار زیادی دارد. این بادام اغلب به شکل مغز بادام به کشورهای مختلف صادر می گردد. از مغز بادام مامایی در انواع آجیل ها و در صنایع روغن گیری،دارویی،آرایشی،بهداشتی و برای تولید مواد شوینده استفاده می شود.

بادام مامایی به چه کشورهایی صادر می گردد؟

همانطور که گفتیم بیشترین تولید بادام مامایی مربوط به استان چهار محال بختیاری است و بیشترین حجم صادرات آن نیز از این منطقه انجام می شود. مهم ترین و اصلی ترین خریدار بادام مامایی ایران کشور هندوستان است. به صورتی که حدود ۸۰ درصد بادام مامایی کشور به کشور هند صادر می گردد. البته بادام مامایی به برخی از کشورهای دیگر نیز صادرات دارد که عبارتند از:

روسیه

ترکیه

کشورهای عربی

و کشورهای اروپایی

بادام مامایی بر خلاف صادرات پر رونق مصرف داخلی چندانی ندارد. دلیل آن هم این است که این محصول هنوز به طور کامل در بین مردم شناخته نشده است. و از طرفی نیز قیمت بالایی دارد. قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز آن محاسبه می شود. یعنی هر چه مغز بادام درشت تر باشد مرغوبتر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد. مغز بادام مامایی گرید های مختلفی دارد و معمولا آن را به دسته های ۸۰ تا ۱۴۰ تایی تقسیم می کنند.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان بادام مامایی در کشور، توان تامین سایز های مختلف بادام مامایی با توجه به شرایط کشور مقصد و نیاز مشتریان را دارد. مجموعه شادیز بادام مامایی و دیگر انواع بادام صادراتی ایران مانند بادام محب را به کشورهای مختلف دنیا صادر می نماید.

صادرات پسته سفید درجه یک به هند

صادرات پسته تازه و درجه یک به کشور هند یکی دیگر از فعالیت های شرکت بازرگانی شادیز در حوزه تجارت پسته است. کشور هند یکی از بزرگترین بازارهای صادراتی محصولات ایرانی است. تجار این کشور علاوه بر بادام مامایی، انواع پسته و مغز پسته ایران را در حجم های بالا خریداری می نمایند.صادرات بادام مامایی و پسته به هند

از مهم ترین ارقام صادراتی پسته به این کشور پسته احمد آقایی و مغز آن را می توان نام برد. یکی از مهم ترین پارامترها برای صادرات پسته به هند ظاهر زیبا و طعم خوب پسته است. پسته احمد آقایی یکی از پسته های زیبا،کشیده و بسیار لذیذ ایرانی است و بهترین گزینه برای صادرات به بازار هند می باشد. پسته احمد آقایی پوست استخوانی سفید شفاف و مغز  قرمز رنگ و بسیار خوش طعمی دارد که سبب بازار پسندی آن شده است.

شرکت بازرگانی شادیز توانایی تامین و صادرات انواع پسته و بادام درجه یک به کشورهای مختلف را دارد. در صورت تمایل به خرید و یا صادرات محصول می توانید با کارشناسان مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام مامایی

صادرات بادام مامایی و پستهصادرات بادام مامایی و پسته به هندصادرات بادام و پستهصادرات بادام و پسته به هندصادرات پسته سفید به هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *