فروش عمده پسته احمد آقایی رفسنجان _ بازرگانی شادیز

فروش عمده پسته احمد آقایی رفسنجان

فروش عمده پسته احمد آقایی رفسنجان _ بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی درجه یک رفسنجان را در تناژهای بالا و بصورت مستقیم به فروش می رساند.

فروش عمده پسته احمد آقایی رفسنجان

فروش عمده پسته احمد آقایی به عنوان یکی از با کیفیت ترین پسته های تولیدی ایران از رونق بسیار بالایی در بازار برخوردار می باشد. شهر رفسنجان در استان کرمان جزو بزرگترین قطب های تولید کننده پسته در ایران به شمار می رود.سابقه تولید پسته در این شهرستان به چندین هزار سال می رسد که نشان دهنده شرایط مناسب جهت کشت و پرورش پسته در این منطقه است.

در این شهرستان انواع پسته های با کیفیت صادراتی در تناژهای بسیار بالا تولید می گردد. پسته احمد آقایی یکی از با کیفیت ترین ارقام پسته تولید شده در رفسنجان می باشد. شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته مرغوب تولید شده در رفسنجان از جمله پسته احمد آقایی را بصورت مستقیم و در حجم های بالا به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

مشخصات پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی  در دسته پسته های کشیده قرار می گیرد. این نوع پسته در بازارهای بین المللی با نام long pistachio شناخته می شود. پسته احمد آقایی به سبب داشتن ویژگی های منحصر به فرد از جمله طعم بسیار عالی و ظاهر زیبا،طرفداران بسیاری در داخل کشور و هم چنین در کشورهای خارجی مختلف دارد.

پوست پسته احمد آقایی به رنگ سفید روشن و مغز آن قرمز رنگ و به اصطلاح ماتیکی است. که سبب زیبایی و بازار پسندی این نوع پسته در بازار شده است. علاوه بر ظاهر زیبا پسته احمد آقایی طعم بسیار لذیذ و قیمت مناسب و متعادلی دارد. به ظور کلی پسته احمد آقایی پس ار پسته فندقی بیشترین حجم از فروش و صادرات را به خود اختصاص داده است. با کیفیت ترین پسته احمد آقایی در شهرستان رفسنجان و در مناطق اطراف آن مانند نوق تولید می گردد.

صادرات پسته احمد آقایی رفسنجان

پسته احمد آقایی رفسنجان از جمله پسته های صادراتی ایران است که به دلیل داشتن ظاهر زیبا و طعم فوق العاده طرفداران بیشماری در کشورهای مختلف دارد. این نوع پسته در انواع مختلف مانند پسته احمد آقایی خندان،پسته احمد آقایی آب خندان و.. به کشورهای مختلف صادر می گردد.

کشور هند بزرگترین و اصلی ترین خریدار پسته احمد آقایی است. علاوه بر هند این رقم پسته به کشورهایی نظیر ترکیه،عراق،روسیه،پاکستان،کشورهای عربی و .. هم بصورت های مختلف صادر می گردد.

مرکز خرید پسته رفسنجان

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش پسته رفسنجان به صورت مستقیم و بی واسطه، در ایران فعالیت می کند. در مرکز بازرگانی شادیز فروش انواع پسته رفسنجان مانند پسته فندقی،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته اکبری در تناژ های بالا انجام می شود.

بازرگانی شادیز با ارائه انواع پسته رفسنجان جهت جهت مصارف عمده و صادرات ،آماده همکاری با خریداران و تجار این محصول در نقاط مختلف می باشد.

هم اکنون جهت خرید و صادرات محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

صادرات پسته احمد آقایی رفسنجانعمده پسته احمد آقایی رفسنجانفروش عمده پسته احمد آقایی رفسنجانفروش عمده پسته رفسنجانمرکز خرید پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *