مرکز خرید،فروش،صادرات بادام محب _ شرکت بازرگانی شادیز

مرکز خرید،فروش،صادرات بادام محب

مرکز خرید،فروش،صادرات بادام محب _ شرکت بازرگانی شادیز یکی از بزرگترین مراکز،در حوزه خرید،فروش و صادرات بادام در ایران به شمار می آید.

مرکز خرید،فروش،صادرات بادام محب

شرکت بازرگانی شادیز با تامین و عرضه مستقیم انواع بادام و خشکبار ایرانی به خریداران در نقاط مختلف، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تجاری خشکبار در ایران شناخته می شود. خرید،فروش و صادرات عمده بادام محب پوست کاغذی یکی از کانال های خرید و فروش بادام در شرکت شادیز است.

بادام محب

بادام محب یا همان بادام پوست کاغذی به بادامی می گویند که پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود. بادام محب با نام های بادام پوست کاغذی،بادام منقا،بادام سفید و بادام پوست نازک در بازار شناخته می شود. این نوع بادام علاوه بر پوست نازک مغز بسیار ترد و طعم فوق العاده ای دارد که سبب محبوبیت آن در بین مصرف کنندگان و خریداران شده است.

از مهم ترین مزیت های بادام محب درصد مغز به پوست بسیار بالای آن است. میزان مغز بادام محب از بادام مامایی و ربیع نیز بیشتر است. بادام محب هم چنین قیمت بسیار مناسب و متعادلی دارد و مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند.

پوست نازک این بادام مانع از نفوذ آلودگی به مغز بادام و حفظ تازگی و کیفیت مغز بادام می شود. از این رو زمان ماندگاری بالاتری دارد و نگهداری آن آسان تر است.

بادام محب در برخی از مناطق ایران از جمله استان چهار محال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان تولید می گردد. این نوع بادام به سبب داشتن ویژگی های متعدد و قیمت مناسب طرفداران بسیاری در بین مصرف کنندگان و خریداران داخلی و خارجی دارد.

از بادام محب به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و تنقلات استفاده می شود. به طور کلی بادام محب نمونه ای لوکس از خشکبارهای ایرانی است و بهترین انتخاب برای پذیرایی از مهمانان و صادرات بصورت عمده می باشد.

صادرات بادام محب

صادرات بادام پوست کاغذی از عمده فعالیت های شرکت بازرگانی شادیز در حوزه بادام است. شرکت بازرگانی شادیز با کیفیت ترین بادام محب مناطق شهرکرد و سامان را بصورت مستقیم به کشورهای مختلف صادر می نماید.

از مهم ترین کشورهای خریدار بادام محب می توان موارد زیر را نام برد:

ترکیه

روسیه

پاکستان

گرجستان

کشورهای عربی

کشورهای اروپایی

و..

فروش عمده بادام کاغذی درجه یک

فروش عمده بادام کاغذی درجه یک به خریداران داخلی و خارجی در شرکت بازرگانی شادیز امکان پذیر است.

بادام کاغذی به سبب داشتن پوست نازک،ارزش غذایی بالا،چربی مناسب و طعم دلپذیر از بادام های پر طرفدار برای مصارف آجیلی است. پوست این بادام به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود. .قیمت بادام محب پوست کاغذی با توجه به کیفیت و مزیت هایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

اگر خریدار بادام هستید و یا قصد صادرات این محصول را دارید جهت تامین بار خود می توانید با شرکت بازرگانی شادیز در ارتباط باشید.

هم اکنون جهت سفارش محصول و دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

بادام محب

فروش عمده بادام کاغذی درجه یکمرکز خرید بادام محبمرکز خرید فروش صادرات بادام محبمرکز خرید و فروش بادام محبمرکز صادرات بادام محب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *