صادرات بادام محب خام ایرانی _ بازرگانی شادیز

صادرات بادام محب خام ایرانی

صادرات بادام محب خام ایرانی _ بازرگانی شادیز، بادام محب خام ایرانی را در حجم های بالا و بصورت مستقیم به نقاط مختلف دنیا صادر می نماید.

صادرات بادام محب خام ایرانی

بادام محب یکی از ارقام مرغوب بادام های تولید شده در ایران محسوب می شود. بادام محب یا همان بادام پوست کاغذی به بادامی گفته می شود که پوست چوبی آن تعداد لایه کمتری نسبت به دیگر انواع بادام دارد و به همین دلیل به راحتی با فشار انگشت قابل شکستن است.

این نوع بادام علاوه بر پوست نازک،درصد مغز بالا و طعم بسیار عالی دارد که سبب جذب مشتریان داخلی و خارجی بسیاری شده است. بادام محب همچنین قیمت بسیار مناسب و متعادلی دارد و افراد مختلف از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند.

صادرات بادام محب به کشورهای مختلف نظیر روسیه،ترکیه،امارات،عراق،کویت و .. انجام می شود. بادام محب اغلب به صورت خام و عمده برای صادرات استفاده می شود. این محصول به سبب دارا بودن پوست نازک،زمان ماندگاری بالایی دارد مخصوصا اگر به صورت خام باشد.

به طور کلی بادام محب گزینه بسیار مناسبی هم برای فروش داخلی و هم صادرات است و همواره متقاضیان بسیاری دارد.

فروش بادام محب شهرکرد

صادرات بادام محب خام ایرانی

فروش بادام محب شهرکرد به عنوان یکی از بهترین بادام های ایرانی از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد. بادام محب که با نام های بادام کاغذی و بادام سفید نیز شناخته می شود در برخی از مناطق کشور از جمله شهرکرد،اصفهان،فارس و .. تولید می گردد. البته بیشترین حجم تولید این محصول مربوط به شهرکرد در استان چهار محال بختیاری است.

بادام محب یک محصول بسیار محبوب است. که هم فروش داخلی آن عالی است و هم مشتریان زیادی در کشورهای آسیایی ،اروپایی و عربی دارد.

از بادام محب به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و یا به عنوان یک تنقلات خوشمزه و مقوی استفاده می شود.

شرکت بازرگانی شادیز،از مجموعه های فعال در حوزه تولید،فروش و صادرات بادام محب در ایران است. ما در مجموعه شادیز مرغوبترین انواع بادام محب خام ایرانی را به صورت مستقیم تهیه و به نقاط مختلف دنیا ارسال می نماییم.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام محب

صادرات بادام خام ایرانیصادرات بادام محب ایرانصادرات بادام محب خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *