خرید انواع بادام تلخ و شیرین با کیفیت _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید انواع بادام تلخ و شیرین با کیفیت

خرید انواع بادام تلخ و شیرین با کیفیت _ شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام تلخ و شیرین را با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران عرضه می نماید.

خرید انواع بادام تلخ و شیرین با کیفیت

خرید انواع بادام درختی تلخ و شیرین از رونق بالایی در بازارهای داخلی و خارجی برخوردار است. بادام از جمله خشکبارهای مغذی و پر کاربرد است که به صورت عمده در مناطق مختلف ایران تولید می گردد. انواع بادام ایرانی از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد.

خرید انواع بادام تلخ

بادام تلخ از جمله بادام های ایرانی است که از آن برای صادرات استفاده می شود. البته میزان صادرات بادام تلخ نسبت به بادام های شیرین پایین تر است . این نوع بادام به سبب داشتن طعم تلخ مصرف خوراکی ندارد اما مانند بادام های شیرین مواد مغذی و چربی فراوانی دارد. از بادام تلخ بیشتر در صنایع دارویی،آرایشی،بهداشتی و برای تولید روغن استفاده می شود.

کشت و تولید بادام تلخ بسیار آسان تر از بادام شیرین است و هم چنین قیمت پایین تری نسبت به بادام های شیرین دارد.

بادام شیرین با کیفیت

بادام شیرین بهترین انتخاب جهت صادرات به کشورهای خارجی است. بادام شیرین در انواع و کیفیت های مختلف در مناطق مختلف ایران کشت و تولید می شود. انواع بادام درختی شیرین عبارتند از:

بادام سنگی

بادام مامایی

بادام پوست کاغذی

بادام شاهرودی

بادام ربیع

در چند سال اخیر از بین بادام های شیرین ایرانی بادام مامایی بیشترین حجم از صادرات را در کشور به خود اختصاص داده است. این بادام به سبب ویژگی های منحصر به فرد و کیفیت بالایی که دارد طرفداران بسیاری در کشورهای خارجی دارد. بیشترین حجم صادرات بادام مامایی به کشور هندوستان انجام می شود.

پس از بادام مامایی بادام سنگی و بادام کاغذی جزو بادام های پر فروش در ایران به شمار می آیند.هر یک از انواع بادام شیرین از نظر سایز،رنگ و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند و ویژگی های جداگانه ای دارند.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین مرکز خربد،فروش و صادرات بادام در ایران،آماده ارائه انواع بادام درختی به خریداران محترم در نقاط مختلف می باشد.

در صورت تمایل به خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

انواع بادام تلخانواع بادام تلخ و شیرینانواع بادام تلخ و شیرین با کیفیتخرید انواع بادام با کیفیتخرید انواع بادام تلخخرید انواع بادام تلخ و شیرینخرید انواع بادام تلخ و شیرین با کیفیتخرید انواع بادام شیرینخرید بادام تلخخرید بادام شیرین با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *