بادام – مامایی – مفید برای سلامت قلب

بادام - مامایی - مفید برای سلامت قلب _ شرکت شادیز

بادام – مامایی – مفید برای سلامت قلب:بادام مامایی یا بادام مامرا به عنوان بهترین بادام در جهان شناخته شده است زیرا سرشار از روغن های طبیعی، غنی از اسیدهای چرب امگا و مواد مغذی است. بادام مامایی، برای سلامت قلب مفید است. مصرف بادام مامایی میزان کلسترول بد خون را پایین آورده و خطر بروز امراض قلبی را کاهش می دهد.

بادام – مامایی – مفید برای سلامت قلب

بادام مامایی یا بادام مامرا به عنوان بهترین بادام در جهان شناخته شده است زیرا سرشار از روغن های طبیعی، غنی از اسیدهای چرب امگا و مواد مغذی است.
بادام حاوی آنتی اکسیدان های زیادی است. آنها یکی از غنی ترین منابع ویتامین E در جهان هستند. گروه ویتامین E آنتی اکسیدان های محلول در چربی هستند. اینها به مبارزه با التهاب و محافظت در برابر استرس اکسیداتیو کمک می کنند.

علاوه بر این، بادام برای سلامت قلب مفید است، زیرا برای کنترل قند خون عالی است. زیرا کربوهیدرات کمی دارند اما چربی های سالم، پروتئین و فیبر بالایی دارند. این برای افراد مبتلا به دیابت عالی است. علاوه بر این، محتوای بالای منیزیم بادام می تواند به کمبود منیزیم کمک کند. رفع کمبود منیزیم سطح قند خون را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و عملکرد انسولین را بهبود می بخشد.

بادام کامل با پوست قهوه ای سالم ترین شکل بادام است زیرا حاوی اکثریت آنتی اکسیدان ها است.

یکی دیگر از فواید بادام برای سلامتی این است که حدود ۱۰ درصد کالری جذب بدن نمی شود، زیرا چربی برای آنزیم های گوارشی غیر قابل دسترس است.

واقعیت تغذیه ای: ۱۰۰ گرم بادام حاوی ۵۷۹ کالری، ۲۱ درصد کربوهیدرات، ۵۰ درصد چربی، ۲۱ درصد پروتئین و ۴ درصد رطوبت است.

بادام های طبیعی و ارگانیک ما را امتحان کنید که برای قلب مفید است. می توانید آنها را به عنوان یک میان وعده ساده، همراه با نمک یا برشته میل کنید.

خواص بادام مامایی

خواص بادام مامایی - بادام - مامایی - مفید برای سلامت قلب _ شرکت شادیز

بدون چربی ترانس یا کلسترول

به حفظ عملکرد مغز و بهبود حافظه کمک می کند

منبع عالی ویتامین E

سرشار از پروتئین، فیبر و مواد معدنی

مفید برای قلب

سرعت متابولیسم را بهبود می بخشد

برای استخوان و دندان خوب است

به کاهش وزن کمک می کند

عرضه عمده بادام مامایی با کیفیت و ارگانیک

عرضه عمده بادام مامایی با کیفیت و ارگانیک - بادام - مامایی - مفید برای سلامت قلب _ شرکت شادیز

بادام مامایی که منشا تولید آن ایران است به دلیل دارا بودن خواص تغذیه ای فراوان، شکل ظاهری متفاوت و طعم منحصر به فرد در سراسر دنیا شناخته شده است.یکی مهم ترین وبژگی های بادام مامایی ایران ماهیت ارگانیک آن است که هر مصرف کننده ای را ترغیب به استفاده از آن می کند.

 شرکت تجارت پویا(شادیز)مجموعه ای است که کشاورزی ارگانیک را برای محافظت از سلامت و محیط زیست شما ترویج می کند. ما انواع آجیل، خشکبار، میوه های خشک و غلات را در شادیز پرورش می دهیم و همچنین با کشاورزان در سراسر ایران و کشورهای مختلف همکاری می کنیم تا بیش از ۲۰۰ نوع محصول معتبر را به شما ارائه دهیم.

ما از هیچ کود مصنوعی، اوره، آفت کش ها، هورمون های رشد و افزودنی ها برای افزایش مصنوعی تولید یا اندازه / درخشش محصول استفاده نمی کنیم.

عرضه بادام مامایی در بازار جهانی به ویژه در کشورهای همسایه ایران به صورت عمده و در حجم های بالا انجام می شود. از آنجایی که این محصول ارگانیک است، طعم بهتری دارد، ماندگاری بیشتری دارد و در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب است.

بادام مامایی از بهترین و سالم ترین انواع بادام درختی در جهان است. این نوع بادام در مناطق خاصی رشد می کند و به سختی ۵ درصد از کل تولید بادام جهان را تشکیل می دهد به همین دلیل قیمت آن کمی گرانتر از سایر انواع بادام است.بادام مامایی از منطقه سامان در استان چهار محال بختیاری ایران می آید. آب و هوای این منطقه سبب تولید بادام مامایی خوش طعم، طبیعی، ارگانیک و با کیفیت می شود که توسط شادیز در بسته بندی های متنوع به خریداران در سراسر جهان عرضه می گردد.

به ما بپیوندید و از کالا ، خدمات و پیشنهادات ویژه ما بهره مند شوید.

⇐ تماس با ما

آجیل و خشکباربادامبادام مامایی

انواع بادام درختیانواع بادام درختی ایرانبادام برای بیماران قلبیبادام برای سلامت قلب مفیدبادام درختی برای قلببادام صادراتیبادام مامایی ایرانیبادام مامایی با کیفیت ایرانیبادام مامایی با کیفیت و ارگانیکبادام مامایی برای سلامت قلببادام مامایی برای قلببادام مامایی چیستبادام مامایی سامانبادام مامایی شادیزبادام مامایی شهرکردبادام مامرا ایرانیبهترین آجیل برای قلببهترین بادام ایرانیبهترین بادام برای قلبتولید کننده و صادرکننده بادام ماماییخرید آنلاین بادامخرید بادام درختیخرید بادام ماماییخرید بادام مامایی ارگانیکخرید بادام مامایی با کیفیتخرید بادام مامایی صادراتیخرید مغز بادام ایرانیخواص بادام برای سلامتیخواص بادام ماماییخواص مغز بادامصادر کننده بادام مامایی ارگانیکصادرات و فروش بادام مامایی ارگانیکعرضه بادام مامایی ارگانیکعرضه بادام مامایی در بازار جهانیعرضه بادام مامایی سامانعرضه عمده بادام ایرانیعرضه عمده بادام ماماییعرضه کننده بادام ایرانیعرضه کننده بادام ماماییفروش بادام ماماییفروش عمده بادام ماماییفواید بادام برای سلامتیفواید بادام برای قلبفواید بادام مامایی برای قلبفواید یادام ماماییقیمت بادام ماماییمعرفی بادام ماماییمغز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *