خرید و فروش عمده بادام کاغذی _ بازرگانی شادیز

خرید و فروش عمده بادام کاغذی

خرید و فروش عمده بادام کاغذی _ بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های بزرگ و فعال در حوزه خرید و فروش بادام کاغذی در ایران شناخته می شود.

خرید و فروش عمده بادام کاغذی

خرید و فروش عمده بادام کاغذی به عنوان یکی از محبوب ترین انواع بادام ایرانی از رونق بالایی در بازار برخوردار می باشد.خرید بادام کاغذی یکی از بهترین انتخاب ها برای آجیل و برای صادرات بصورت عمده می باشد.

مزیت های خرید بادام کاغذی

بادام یکd از پر طرفدارترین انواع خشکبار ایرانی و از اجزای اصلی آجیل ها به شمار می رود. پس از پسته بادام بیشترین حجم مصرف را در بین خشکبارهای ایرانی دارا می باشد.بادام منبعی عالی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آهن،کلسیم،پتاسیم و .. است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک فراوانی می کند.

بادام کاغذی نمونه لوکس و خاص از بادام های ایرانی است که از آن بصورت خام و شور در انواع آجیل ها و یا به عنوان تنقلات استفاده می شود. این بادام پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار انگشت قابل شکستن است. این نوع بادام مغز ترد و طعم بسیار شیرینی دارد.

بادام پوست کاغذی درصد مغز به پوست بالا و قیمت بسیار متعادلی دارد. از همین رو خرید آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. پوست نازک این بادام مانع از نفوذ آلودگی به مغز بادام و جلوگیری از سفت شدن و کاهش کیفیت آن می شود.از طرفی نیز انبارداری آن بسیار آسان است.

به طور کلی بادام کاغذی گزینه مناسبی جهت استفاده در آجیل برای پذیرایی از مهمانان در مراسم های مختلف و صادرات بصورت عمده می باشد. صادرات بادام کاغذی به کشورهای مختلف نظیر روسیه،ترکیه،کشورهای عربی و .. انجام می شود.

بادام کاغذی در برخی از مناطق ایران از جمله استان چهار محال بختیاری،اصفهان،استان فارس و کرمان تولید می گردد.البته بیشترین حجم تولید این بادام متعلق به استان چهار محال بختیاری است.

شرکت شادیز مرغوبترین بادام کاغذی تولید شده در استان های چهار محال بختیاری،اصفهان و فارس را بصورت مستقیم و بی واسطه به خریداران عرضه می نماید. این مجموعه هم چنین در عرصه صادرات بادام کاغذی نیز بصورت گسترده فعالیت می نماید. لذا جهت تامین هر چه بیشتر این محصول برای مشتریان، محصول عمده سایر تولید کنندگان را خریداری می نماید.

اگر شما هم خریدار و فروشنده این محصول هستید و یا قصد صادرت آن را دارید می توانید از طریق راه های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ایبوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام پوست کاغذی

خرید فروش عمده بادام کاغذیخرید و فروش بادام کاغذی عمدهخرید و فروش عمده بادام کاغذیمزیت های خرید بادام کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *