مرکز صادرات بادام پوست کاغذی خام ایرانی _ بازرگانی شادیز

مرکز صادرات بادام پوست کاغذی خام

مرکز صادرات بادام پوست کاغذی خام ایرانی _ بازرگانی شادیز بادام کاغذی مرغوب ایرانی را به صورت عمده به بازارهای مختلف خارجی صادر می نماید.

مرکز صادرات بادام پوست کاغذی خام ایرانی

بادام کاغذی ایرانی که آن را با نام بادام سفید یا بادام محب نیز می شناسند در شهرهای مختلفی از جمله اصفهان و سامان درختان آن پرورش می یابد. میوه ای این درخت دارای پوست استخوانی نازک تر نسبت به دیگر انواع بادام درختی بوده و این امر موجب خاص بودنش شده است.

محصول مذکور طرفداران بسیاری در بازارهای داخل و خارج از کشور دارد.

بازرگانی شادیز به عنوان مرکز صادرات بادام کاغذی ایرانی امکان عرضه عمده این محصول را با قیمت مناسب فراهم ساخته است. ما در مجموعه شادیز مرغوب ترین انواع بادام کاغذی را به صورت مستقیم از کشاورز تهیه و بصورت خام و با قیمت های رقابتی برای خریداران در کشورهای مختلف ارسال می نماییم.

بادام پوست کاغذی چهارمحال و بختیاری

در تولید بادام همیشه نام چهار محال بختیاری در صدر لیست قرار دارد. در تولید بادام پوست کاغذی نیز استان چهار محال بختیاری بعد از تولید بادام مامایی نقش بسزایی دارد. بیشترین حجم صادرات این نوع بادام نیز از این استان است.

قیمت بادام پوست کاغذی

مرکز صادرات بادام پوست کاغذی خام

 

سهولت در استفاده،طعم لذیذ،مقوی و مفید بودن این محصول باعث شده این نوع بادام در همه جا محبوب باشد.

قیمت صادرات بادام پوست کاغذی درجه یک از مغز بادام سنگی گرانتر است.  اما به طور کلی قیمت آن نسبت به کیفیتی که دارد بسیار متعادل می باشد.

محصول مذکور عمدتا با پوست و به صورت خام برای صادرات استفاده می شود. دلیل آن هم کم بودن وزن پوست چوبی و ماندگاری بیشتر مغز آن است. در ضمن وقتی این بادام با نمک تفت داده می شود، نمک کمتری به مغز آن می رسد. در نتیجه برای کسانی که فشار خون و دیابت دارند ضرری ندارد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام کاغذی مرغوب ایرانی را با تضمین کیفیت و قیمت به خریداران،تجار و وارد کنندگان این محصول در کشورهای مختلف عرضه می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با ما در ارتباط باشید.

بادام پوست کاغذی

بادام پوست کاغذی خام ایرانیصادرات بادام پوست کاغذی ایرانیصادرات بادام کاغذی خامصادرات بادام کاغذی خام ایرانیمرکز صادرات بادام پوست کاغذیمرکز صادرات بادام پوست کاغذی خاممرکز صادرات بادام کاغذی ایرانیمرکز صادرات بادام کاغذی خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *