صادرات پسته احمد آقایی دهن بست و خندان به بازار هند _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته احمد آقایی دهن بست

صادرات پسته احمد آقایی دهن بست و خندان به بازار هند _ بازرگانی شادیز انواع پسته احمد آقایی ایران را با قیمت مناسب به کشور هند صادر می نماید.

صادرات پسته احمد آقایی دهن بست و خندان به بازار هند

صادرات پسته احمد آقایی در انواع مختلف خندان،دهن بست و آب خندان به سراسر دنیا انجام می شود. اما صادرات دو نوع دهن بست و خندان رقم احمد آقایی به بازار هند بسیار مناسب است.

صادرات پسته کشیده احمد آقایی

پسته احمد آقایی یکی از خوش رویت ترین ،با کیفیت ترین و خوش طعم ترین ارقام پسته تولیدی در ایران شناخته می شود. به همین جهت این نوع پسته میزان تقاضای بسیار بالایی در بازار داخل و خارج دارد.

کشور هندوستان یکی از بزرگترین خریداران پسته ایران می باشد. صادرات پسته به هند به عنوان یک بازار بزرگ برای تجار ایرانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بسیاری از تجار و شرکت های صادراتی به دنبال ارتباط و کار با تجار این کشور می باشند.

اما در وهله اول شناخت بازار این کشور بسیار مهم است. بازار هند یک بازار کاملا بسته است به این معنی که مردم کشور هند فقط یک نوع پسته را خریداری می کنند و آن پسته احمد آقایی سفید و خوش طعم ایرانی است.

مهمترین ارقام صادراتی پسته احمد آقایی به هند

صادرات پسته احمد آقایی دهن بست

با توجه به این که پسته احمد آقایی بیشترین تقاضا را در این کشور دارد شناخت ارقام مختلف صادراتی این نوع پسته مهم می باشد.

پسته احمد آقایی انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

  • پسته احمد آقایی خندان (سایزهای مختلف)
  • پسته احمد آقایی دهن بست
  • پسته احمد آقایی آب خندان
  • و پسته احمد آقایی دستچین

پسته احمد آقایی در انس های (سایز های) ۲۴-۲۶ و ۲۶-۲۸ بیشترین تقاضا را برای این نوع پسته دارد.

پس از آن با توجه به اینکه مصرف مغز در این کشور بسیار بالا می باشد.بسیاری از خریداران به دنبال خرید پسته دهن بست احمد آقایی جهت مغز کردن هستند.

بهترین پیشنهاد برای تجار هندی

در بازار هند گاها با تجاری رو به رو می شویم که قیمت پسته از اهمیت بسیار ویژه ای برای آن ها برخوردار است. در واقع قیمت پسته برای آن ها مهم تر از کیفیت می باشد.

بهترین پیشنهاد برای این دسته از خریداران مخلوط پسته آب خندان و خندان احمد آقایی می باشد. به عنوان مثال قیمت پسته خندان صادراتی احمد آقایی ۹ دلار می باشد و تاجر هندی به دنبال خرید با قیمت ۸ دلار است. در این حالت با فرض قیمت ۷ دلاری پسته آب خندان بهترین پیشنهاد مخلوط ۵۰ درصد پسته آب خندان با پسته خندان می باشد تا قیمت آن به قیمت مد نظر تاجر هندی برسد.

همانطور که گفتیم پسته احمد آقایی بهترین نوع پسته برای صادرات به بازار هند می باشد.

شرکت تولیدی بازرگانی شادیز، انواع پسته احمد آقایی رفسنجان و دیگر مناطق پسته خیز ایران را برای تجار و خریداران مختلف در کشور هندوستان تامین و ارسال می نماید.

بازرگانی شادیز آماده همکاری در زمینه تامین و صادرات پسته برای تمام خریداران و تجار می باشد.

جهت مشاوره و خرید این محصول با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید.

 

پسته احمد آقایی

صادرات پسته احمد آقایی به بازار هندصادرات پسته احمد آقایی خندان به بازار هندصادرات پسته احمد آقایی دهن بستصادرات پسته به بازار هندصادرات پسته خندان به هندصادرات پسته دهن بست احمد آقاییصادرات پسته دهن بست به هندصادرات پسته دهن بست و خندان به هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *