فروشنده پسته احمدآقایی در بازار هند

فروشنده پسته احمدآقایی در بازار هند

فروشنده پسته احمدآقایی در بازار هند _ پسته احمدآقایی یکی از مهمترین کالاهای ایرانی است که از  حجم فروش بالایی در بازار هند برخوردار می باشد.

فروشنده پسته احمدآقایی در بازار هند

پسته احمدآقایی یکی از محبوب ترین پسته های تولیدی ایران است که حجم فروش بالایی در کشورهای مختلف به ویژه هند دارد.

این پسته به سبب دارا بودن شکل ظاهری کشیده، پوسته سفید و مغز قرمز و خوشرنگ از میزان تقاضای بالای در بازارهای صادراتی برخوردار می باشد.

یکی از پارامتر های مورد توجه تجار هندی برای خرید پسته کشیدگی آن و دارا بودن پوست سفید است که پسته احمد آقایی این ویژگی ها را دارا می باشد. علاوه بر این؛ پسته احمدآقایی مغز سبز و قیمت متعادلی دارد که سبب سبب افزایش صادرات آن به بازار هند شده است.

قیمت مناسب و ارزان نیز یکی دیگر از موارد مورد توجه خریداران هندی برای خرید پسته است که باید به آن توجه داشت.

برای صادرات پسته احمدآقایی ایران به کشور های مختلف به خصوص هند ارتباط گیری با فروشنده های عمده از مهمترین نکات برای دستیابی به قیمت های نازل بازار می باشد.

انواع پسته و مغز پسته های ایرانی در بازار هند از طریق فروشنده های معتبر تامین می شود. هند یکی از کشور های است که تشابهات زیادی از لحاظ فرهنگی و غذایی با ایران دارد. این کشور یکی از مهم ترین مصرف کنندگان پسته ایران و فرآورده های آن مانند مغز پسته، خلال پسته و .. است و هر ساله این محصولات در حجم های چشمگیری به این کشور صادرات می شود.

همانطور که گفته شد برای صادرات پسته به هند اغلب از پسته احمد آقایی کشیده ایرانی استفاده می شود که از طرفداران بسیار زیادی در این کشور برخوردار است.قطب تولید پسته احمدآقایی ایران منطقه نوق رفسنجان در استان کرمان می باشد.

گروه تولیدی پسته و خشکبار شادیز؛ به عنوان صادرکننده و فروشنده دست اول پسته و فرآورده های آن ارائه دهنده قیمت های مناسب و کیفیت های درجه یک از تولیدات پسته ایرانی در بازار هند و دیگر کشورهای خارجی می باشد.

برای دریافت جزئیات بیشتر و صادرات پسته به هند می توانید با کارشناسان مجموعه شادیز ارتباط بگیرید.

خرید آنلاین پسته درجه یک شادیز

خرید آنلاین پسته درجه یک شادیز

در سالهای اخیر با پیشرفت تکنولوژی، خرید آنلاین محصولات کشاورزی نیز رونق بسیار زیادی پیدا کرده است به همین دلیل بسیاری از خریداران و تجار مختلف دنیا تمایل به خرید محصولات خود به صورت آنلاین و غیر حضوری دارند.

خرید پسته به صورت آنلاین مزیت های متعددی برای خریداران دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • کاهش قیمت نهایی محصولات
  • کاهش هزینه های جانبی
  • افزایش سرعت خرید محصول

مجموعه بازرگانی شادیز یکی از شرکت هایی است که در زمینه فروش اینترنتی و آنلاین پسته و فرآورده های آن به صورت عمده فعالیت می نماید. این مجموعه با توجه به ساختار خود تمام مزیت های فوق را برای تجار و خریداران عزیز در کشورهای خارجی فراهم ساخته است.

جهت مشاوره، خرید، دریافت قیمت و صادرات پسته می توانید با مشاورین شرکت خشکبار شادیز ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما

 

 

پسته احمد آقایی

بازار پسته احمد آقاییبازار پسته احمدآقایی در هندبازار پسته در هندبازرگانی پسته شادیزپسته احمد آقاییپسته احمدآقایی ایرانپسته احمدآقایی در بازار هندپسته احمدآقایی شادیزپسته شادیزخرید آنلاین پستهفروش پسته احمدآقاییفروش پسته در بازار هندفروش پسته در هندفروشنده پستهفروشنده پسته احمدآقاییفروشنده پسته در هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *