پسته احمد آقایی خام برای صادرات _ شرکت بازرگانی شادیز

پسته احمد آقایی خام برای صادرات

پسته احمد آقایی خام برای صادرات _ شرکت بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی صادراتی را بصورت خام و در حجم های بالا به خریداران عرضه می نماید.

پسته احمد آقایی خام برای صادرات

پسته احمد آقایی برای صادرات معمولا نوع خام آن استفاده می شود البته برخی از کشورها نوع شور شده آن را سفارش می دهند اما بیشترین حجم تقاضا برای این نمونه پسته از نوع خام است.

پس از پسته فندقی،پسته احمد آقایی صادراتی ترین نوع پسته تولیدی ایران است. با توجه به قیمتی که پسته احمد آقایی دارد تمایل کشاورزان نیز به تولید این پسته بیشتر شده است. خرید پسته احمد آقایی خام به صورت مستقیم از کشاورز می تواند به رقابتی بودن نرخ آن در بازارهای جهانی کمک بسیاری نماید.

پسته احمد آقایی برای صادرات

بهترین و با کیفیت ترین پسته احمد آقایی برای صادرات محصولات منطقه نوق رفسنجان است. پسته احمد آقایی تولید شده در این منطقه به دلیل زیبایی و سفیدی که دارد در دنیا مشهور می باشد.

از دیگر ویژگی های این پسته می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • انس درشت
  • قرمز یا ماتیکی بودن مغز آن در قسمت خندانی
  • کشیدگی بالای پسته
  • سفید بودن پوسته استخوانی آن
  • طعم بسیار لذیذ
  • قیمت مناسب
  • و…

همه این موارد سبب شده تا پسته احمد آقایی نوق رفسنجان مشتریان خارجی فراوانی داشته باشد. اصلی ترین کشورهای خریدار این محصول عبارتند از هند،روسیه،چین،ترکیه،امارات و کشورهای اروپایی. علاوه بر فروش صادراتی پر رونق این پسته فروش داخلی بسیار بالایی نیز دارد. از پسته احمد آقایی بیشتر به صورت آجیلی و از مغز آن به دلیل کشیدگی مناسب برای تولید تهیه خلال پسته استفاده می شود.

صادرات پسته احمد آقایی به هند

مهم ترین بازار صادراتی برای پسته احمد آقایی کشور هندوستان است. این کشور هر ساله حجم بالایی از پسته  احمد آقایی خندان و لوکس را از ایران خریداری می نماید.

از جمله مواردی که تجار هندی برای خرید پسته به آن اهمیت می دهند عبارتند از ظاهر زیبای پسته و طعم و مزه آن. به خصوص سفید بودن پوسته استخوانی آن یک ویژگی مهم برای تاجران هندی است. عمده صادرات پسته احمد آقایی به هند به دو شهر دهلی و بمبئی و از طریق راه های دریایی صورت می گیرد.پس از هند کشور روسیه مهم ترین مقصد پسته احمد آقایی می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین انواع پسته احمد آقایی را به صورت مستقیم و با قیمت های رقابتی به خریداران در نقاط مختلف دنیا عرضه می نماید.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیریت مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی خام برای صادراتپسته خام برای صادراتپسته صادراتی خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *