عمده فروش و صادرکننده پسته احمدآقایی

عمده فروش و صادرکننده پسته احمدآقایی

عمده فروش و صادرکننده پسته احمدآقایی _ در شرکت بازرگانی شادیز، پسته احمدآقایی مرغوب برای عرضه در بازار داخل و خارج از ایران موجود است.

در واقع این شرکت عمده فروش و صادرکننده انواع پسته ایران است.

عمده فروش و صادرکننده پسته احمدآقایی

پسته احمدآقایی از جمله برترین و بهترین نوع پسته  ایرانی محسوب می شود؛ که از طریق صادر کننده این محصول با کیفیت بسیار بالایی به کشورهای مختلف دنیا صادر می گردد.

منشاء تولید پسته احمدآقایی در ایران است اما منشاء مرغوبیت آن در یک منطقه خاص است. این منطقه شهرستان رفسنجان به ویژه منطقه نوق در استان کرمان است.

این نوع پسته تنها در ایران تولید می شود و به سبب دارا بودن مرغوبیت بالا از میزان فروش بالایی برخوردار است و سالانه در حجم های بسیار بالا به دیگر کشورها صادر می گردد.

همانطور که می دانید از تمام انواع پسته برای صادرات به کشور های مختلف استفاده می شود. اما پسته احمدآقایی صادراتی ایران فروش بیشتری دارد.
در واقع چون این محصول حجم تولید بالاتر، نگهداری آسان تر، سایز متعادل تر و قیمت مناسب تری دارد فروش آن نیز بالاتر است و برای کشور های مختلف مناسب تر می باشد.

بازرگانی شادیز یکی از مجموعه هایی است که در زمینه فروش عمده پسته و محصولات آن فعالیت داشته است. این مجموعه همچنین صادر کننده انواع پسته مرغوب ایرانی به ویژه پسته احمد آقایی به نقاط مختلف دنیا می باشد.

مجموعه خشکبار شادیز؛ با توجه به چندین سال تجربه در زمینه عمده فروشی و صادرات محصولات خود، قادر است مزایای بسیاری از جمله کاهش قیمت تمام شده محصولات را برای خریداران فراهم سازد.

قیمت فروش پسته احمد آقایی رفسنجان

قیمت فروش پسته احمد آقایی رفسنجان

همانطور که گفته شد پسته احمد آقایی از ارقام پسته مرغوب در رفسنجان به ویژه منطقه نوق است. این نوع پسته به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب، پوست روشن و مغز بسیار خوش طعم از حجم سفارشات بسیار بالایی برخوردار است.

به طور کلی قیمت پسته احمد آقایی از نمونه های اکبری و کله قوچی ارزان تر است.

عوامل و پارامترهای مختلفی بر قیمت پسته تاثیر گذار است که از جمله مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • سایز پسته
  • کیفیت و رنگ پسته
  • درصد دهن بست پسته
  • حجم خرید محصول
  • میزان عرضه و تقاضا
  • قیمت ارز
  • و..

لازم به ذکر است که پسته احمد آقایی رفسنجان از انواع پسته ای است که کمترین نوسانات قیمت را تجربه می کند. با این حال برای دریافت دقیق قیمت روز این محصول در بازار می توانید با مشاورین مجموعه خشکبار شادیز ارتباط برقرار نمایید.

جهت خرید، مشاوره و اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید.

تماس با ما

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقاییپسته احمد آقایی ایرانپسته احمد آقایی رفسنجانپسته احمدآقاییپسته احمدآقایی شادیزشرکت صادر کننده پستهصادرکننده پستهصادرکننده پسته احمدآقاییعمده فروش پستهعمده فروش پسته احمدآقاییعمده فروش و صادرکننده پستهعمده فروشی پستهفروش پسته احمد آقاییفروش عمده پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *