سایت و فروشگاه اینترنتی بادام مامایی

سایت و فروشگاه اینترنتی بادام مامایی

سایت و فروشگاه اینترنتی بادام مامایی _ بادام مامایی مرغوب ایرانی در فروشگاه اینترنتی شرکت خشکبار شادیز, به صورت عمده در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رسد.

سایت و فروشگاه اینترنتی بادام مامایی

شرکت بازرگانی شادیز، مجموعه ای است که در بخش صادرات و فروش بادام مامایی ایران به صورت اینترنتی فعالیت دارد.  این مجموعه محصولات با کیفیت ایرانی را به خریداران چه در داخل و چه در خارج از کشور ارائه می دهد.

خریداران بادام مامایی مرغوب و صادراتی ایران جهت خرید این محصول به صورت مستقیم از تولید کننده می توانند با واحد فروش یا بازرگانی مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایند.

بادام مامایی ایرانی با کیفیت در بازار جهانی

بادام مامایی ایرانی با کیفیت در بازار جهانی

بادام مامایی ایرانی یا Mamra Almond جایگاه ویژه ای در بازار جهانی کسب کرده است، زیرا این محصول کیفیت عالی و ارزش تغذیه ای فراوانی داشته و دارای مزه و ظاهر فوق العاده ای است.

منشاء تولید بادام مامایی استان چهار محال بختیاری در ایران است. در شهر ها و روستاهای مختلف این استان بادام مامایی در حجم های بسیار بالا تولید می گردد.

این نوع بادام دارای پوسته چوبی بسیار مستحکمی بوده اما مغز نرم، ترد و بسیار شیرینی دارد.

مغز این نوع بادام ظاهر کشیده و رنگ روشنی دارد. بادام مامایی سرشار از روغن است اما چربی آن از نوع غیر اشباع است و برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشد. این محصول هم چنین سرشار از انواع ویتامین ها، پروتئین و مواد معدنی است، به صورتی که در بسیاری از کشورها از بادام مامایی به عنوان جایگزینی برای گوشت استفاده می شود.

بادام مامایی مانند دیگر انواع خشکبار ایرانی هم چون پسته در بازار جهانی یک محصول کشاورزی باکیفیت است که از آن بیشتر برای مصارف آجیلی استفاده می شود. البته این  نوع بادام به دلیل دارا بودن  چربی فراوان و ارزش غذایی بالا در تولید مواد آرایشی، بهداشتی، دارویی و هم چنین تولید روغن های ارگانیک و مواد شوینده مانند صابون کاربرد دارد.

بادام مامایی از نمونه های گران قیمت بادام تولید شده می باشد که طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف به خصوص هند، ترکیه، چین، روسیه، کشورهای عربی و برخی از کشورهای اروپایی دارد.

در حال حاضر کشور هند به عنوان بزرگترین خریدار بادام مامایی ایران در بازارهای جهانی شناخته می شود.  تجار این کشور هر ساله حجم بالایی از بادام مامایی را از ایران تقاضا می کنند.

سایت شادیز مرجع قیمت روز و صادرات بادام مامایی

سایت شادیز مرجع قیمت روز و صادرات بادام مامایی

یکی از مرجع های اطلاع از قیمت روز بادام مامایی برای صادرات این محصول سایت گروه تولیدی خشکبار شادیز در ایران شناخته شده است.

سایت خشکبار شادیز؛ مرجع قیمت روز و صادرات بادام مامایی و سایر خشکبار ایرانی محسوب می شود زیرا در زمینه تولید و صادرات این محصولات به سایر کشور های مختلف از سابقه درخشانی برخوردار می باشد.

بادام مامایی ایران در قالب بادام با پوسته و مغز بادام در سایز های مختلف و با کیفیت بالا در ایران تولید می گردد.

با توجه به تنوع در سایز و قیمت این محصول تمامی افراد با توجه به نیاز خود می توانند آن را تهیه کنند.

مغز بادام مامایی صادراتی در سایز های زیر در مجموعه تولیدی شادیز موجود می باشد:

• سایز ۹۰-۸۰ یا ۵A
• سایز ۱۰۰-۹۰ یا ۴A
• سایز ۱۰۵-۱۰۰ یا ۳A
• سایز ۱۱۵-۱۱۰ یا ۲A
• سایز ۱۲۵-۱۲۰ یا A
• سایز ۱۳۵-۱۳۰ یا ES
• سایز ۱۴۵-۱۴۰ یا ESB
• سایز ۱۵۰ به بالا یا Mini

قیمت بادام مامایی با توجه به سایز آن محاسبه می شود. البته عوامل متعددی بر قیمت این محصول تاثیر گذار است اما سایز مهم ترین پارامتر در تعیین قیمت بادام مامایی است.

سایت و مرکز فروش و صادرات بادام مامایی شادیز این محصول را با قیمت های مناسب در دسترس خریداران و تجار گرامی قرار می دهند.

جهت مشاوره، خرید و اطلاع از قیمت روز بادام مامایی می توانید با مشاورین مجموعه خشکبار شادیز ارتباط برقرار نمایید.

⇐ تماس با ما

 

 

بادامبادام مامایی

Mamra Almondبادام ایرانیبادام شادیزبادام ماماییبادام مامایی ایرانبادام مامایی ایرانیبادام مامایی شادیزبازار جهانی بادام ماماییسایت بادام شادیزسایت بادام ماماییسایت فروش بادامسایت فروش بادام ماماییصادرات بادام ماماییفروش اینترنتی بادام ماماییفروش بادام ماماییفروشگاه اینترنتی بادامفروشگاه اینترنتی بادام ماماییفروشگاه اینترنتی خشکبار شادیزقیمت بادام ماماییقیمت روز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *