فروش عمده پسته اکبری صادراتی کرمان

فروش عمده پسته اکبری صادراتی کرمان

فروش عمده پسته اکبری صادراتی کرمان _ پسته اکبری ایران به عنوان یکی از محصولات پر طرفدار در دنیا شناخته می شود. دلیل فروش عمده پسته اکبری در بازار کیفیت بسیار خوب آن بوده که باعث شده برای صادرات به کشور های مختلف استفاده شود.

فروش عمده پسته اکبری صادراتی کرمان

پسته اکبری صادراتی کرمان در بازار های بین المللی حجم فروش قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. این پسته از دسته پسته های Long است که ظاهری کشیده و بسیار لوکس دارد.

فروش عمده پسته اکبری در بازارهای صادراتی به دلیل کیفیت و طعم بی نظیر آن از رونق بسیار بالایی برخوردار است.

کشور هایی از جمله امارات، عراق، هند و قطر از خریداران اصلی پسته اکبری کشیده ایرانی هستند.

مرکز اصلی تولید پسته اکبری در شهرستان های انار، رفسنجان و سیرجان استان کرمان می باشد که هر ساله بیش ترین میزان برداشت پسته اکبری از باغات این شهرستان ها انجام می شود.

بزرگترین مرکز تولید پسته اکبری درجه یک

بزرگترین مرکز تولید پسته اکبری درجه یک

پسته اکبری به عنوان لوکس ترین و مرغوب ترین پسته تولیدی ایران شناخته می شود. استان کرمان به عنوان مهم ترین و اصلی ترین تولید کننده پسته اکبری در ایران به حساب می آید.

پسته اکبری تولید شده در این استان به دلیل برخورداری از آب و هوا و خاک خوب کیفیت بسیار بالایی داشته، از این رو طرفداران زیادی در کشورهای مختلف دارد.

در این استان تولید کنندگان، بازرگانان و کارگاه های زیادی در حوزه پسته مشغول به فعالیت هستند. این امر موجب شده است خرید پسته درجه یک با مناسب ترین قیمت مقداری سخت شود. در واقع دسترسی به تولید کننده اصلی کمی دشوار است.

مجموعه تولیدی شادیز؛ بکی از مجموعه های فعال در این حوزه است که با فروش آنلاین و غیر حضوری محصولات خود این امکان را برای خریداران و بازرگانان فراهم ساخته تا بتوانند پسته مورد نظر خود را به راحتی از تولید کنندگان بزرگ و اصلی تهیه نمایند.

در واقع شما می توانید با برقراری ارتباط با مدیران فروش و بازرگانی مجموعه شادیز محصول خود را به صورت مستقیم از تولید کننده و با بهترین کیفیت و قیمت خریداری نمایید.

قیمت پسته اکبری صادراتی کرمان

قیمت پسته اکبری صادراتی کرمان

قیمت پسته اکبری با توجه به پارامتر های مختلفی تعیین می گردد.

در زیر به تعدادی از پارامتر های موثر بر قیمت این پسته اشاره خواهیم داشت:

  • سایز پسته
  • درصد پسته دهان بست
  • طعم و کیفیت پسته
  • رنگ پوست استخوانی پسته
  • حجم خرید

برای دریافت قیمت روز، مشاوره و یا خرید انواع پسته می توانید با مشاورین مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

 

 

پسته اکبری

پسته اکبریپسته اکبری شادیزپسته اکبری صادراتیپسته اکبری صادراتی کرمانپسته اکبری کرمانپسته شادیزپسته صادراتیپسته صادراتی کرمانپسته عمدهپسته کرمانفروش پستهفروش پسته صادراتیفروش پسته کرمانفروش عمده پستهفروش عمده پسته اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *