صادرات مغز پسته مرغوب وکیوم شده به استرالیا _ بازرگانی شادیز

صادرات مغز پسته مرغوب وکیوم شده به استرالیا

صادرات مغز پسته مرغوب وکیوم شده به استرالیا _ بازرگانی شادیز مغز پسته مرغوب ایرانی را در بسته بندی های وکیوم شده به استرالیا صادر می نماید.

صادرات مغز پسته مرغوب وکیوم شده به استرالیا

صادرات مغز پسته مرغوب وکیوم شده به استرالیا

یکی از محصولاتی که در حجم های بسیار بالا برای عرضه در بازار استرالیا صادرات می شود،انواع مغز پسته درشت و مرغوب در بسته بندی های وکیوم شده است.

کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان انواع پسته با کیفیت در دنیا است. پسته های ایرانی تنوع بسیار فراوانی دارد و همین موضوع باعث شده تا تنوع زیادی در تولید مغز پسته نیز وجود داشته باشد. تنوع تولید مغز پسته در ایران سبب شده تا برای موارد مصرفی خاص،مغز پسته مشخصی وجود داشته باشد.

با این روش واحد های تولیدی و کارگاهی مختلف،دقیقا مطابق با نیاز خود اقدام به خرید پسته می نمایند. از مهم ترین تولیدات و مغز پسته های صادراتی ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مغز پسته کال
  2. مغز پسته گلدار (دستگاهی و دست شکن)
  3. مغز پسته سبز دو پوست(GPPK)
  4. مغز پسته شکم سبز
  5. مغز پسته لپه و شکسته
  6. مغز پسته دندانه یا گرانول شده
  7. خلال پسته
  8. پودر پسته(سبز و زرد)

هر یک از مغز پسته های تولیدی ایران برای موارد خاصی استفاده می شود.بیشتر این محصولات در کارخانجات و واحد های تولید کننده شیرینی،کیک،کلوچه،آجیل فروشی ها و فرآورده های گوشتی کاربرد دارد.

فروش عمده مغز پسته به استرالیا

استرالیا به عنوان یکی از کشورهایی که مراودات زیادی با ایران دارد،خریدار انواع مغز پسته صادراتی ایران است. مغز پسته های صادراتی به استرالیا اغلب از بهترین و مرغوبترین انواع انتخاب می شود.

با توجه به نوع مصرف و درخواست مشتری،ابتدا مغز پسته انتخاب شده و پس از آن بهترین کالا تولید و فرآوری می شود.

در صورت نیاز به مغز پسته دندانه،در مجموعه شادیز گریدهای مختلف این نوع با کیفیت عالی تولید می شود. کلیه مغز پسته های تولید شده در مجموعه شادیز توسط دستگاه های ایزی سورت بندی می شود و برای مشتریان ارسال می گردد.

مغز پسته سبز دو پوست شده نیز با استفاده از دستگاه های سورت لیزری بر اساس رنگ تفکیک می شود. این نوع مغز پسته در ۶ گرید که ۴ گرید آن مغز پسته سالم و ۲ گرید آن مغز پسته لپه و شکسته است آماده می گردد.

مغز پسته دهن بست نیز به صورت دستگاهی شکسته می شود و با کیفیت های مختلف متناسب با نیاز مشتری عرضه می گردد.

صادرات انواع مغز پسته معمولا در بسته بندی های وکیوم شده انجام می شود.

علت وکیوم کردن مغز پسته:

از آن جایی که مسیر ارسال محصول از ایران به استرالیا از طریق راه های دریایی است و مدت ارسال آن نیز طولانی می باشد،احتمال آسیب دیدگی محصول به دلیل رطوبت دریا زیاد است به همین خاطر معمولا مغز پسته را با گاز ازت وکیوم می کنند تا در برابر این مشکلات آسیبی نبیند.

نحوه صادرات مغز پسته از ایران

برای صادرات مغز پسته از ایران به استرالیا نیاز به گواهی خاصی نیست. تنها گواهی های معمول برای محموله های ارسالی به استرالیا نیز اخذ می گردد. برای صادرات مغز پسته باید تمام مدارک زیر همراه با بار به دست خریدار در این کشور برسد:

گواهی مبدا(packing ) ،بارنامه،گواهی قرنطینه،List . که هر یک از این گواهی ها از سازمان مربوطه اخذ می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از صادر کننده های انواع پسته و مغز پسته از ایران شناخته می شود. در این مجموعه انواع پسته و مغز پسته متناسب با کشور مقصد و نیاز مشتری آماده می گردد. این مجموعه با هدف تولید و افزایش کیفیت محصولات مشغول به فعالیت است.

جهت دریافت مشاوره و سفارش محصول هم چنین دریافت قیمت ها با مدیر بازرگانی مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات مغز پسته مرغوبصادرات مغز پسته مرغوب به استرالیاصادرات مغز پسته مرغوب وکیوم شدهصادرات مغز پسته وکیوم شدهصادرات مغز پسته وکیوم شده به استرالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *