قیمت مغز بادام صادراتی ایران _ بازرگانی شادیز

قیمت مغز بادام صادراتی ایران

قیمت مغز بادام صادراتی ایران _ بازرگانی شادیز انواع مغز بادام صادراتی ایرانی را با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

قیمت مغز بادام صادراتی ایران

یکی از عبارتی که توسط خریداران بادام در قسمت سرچ گوگل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد قیمت مغز بادام صادراتی است. شرکت بازرگانی شادیز از مجموعه های فعال در حوزه تولید،خرید،فروش و صادرات بادام و دیگر انواع خشکبار در ایران است.

این مجموعه انواع بادام ایرانی را به دو صورت داخلی و خارجی به صورت عمده و بدون واسطه با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

فروش مغز بادام صادراتی ایران

فروش مغز بادام صادراتی ایران به دلیل کیفیت بالا و طعم لذیذش از رونق بسیار بالایی در بازارهای خارجی برخوردار می باشد. انواع مغز بادام صادراتی ایران به صورت عمده و در تناژ بالا به کشورهای مختلف صادر می گردد.

علاوه بر کیفیت و طعم خوب،قیمت مناسب و ارگانیک بودن نیز از دیگر ویژگی های مغز بادام های ایرانی است. همین موضوع سبب شده که مردم بسیاری از کشورهای خارجی به مغز بادام صادراتی ایران علاقه مند گردند.

از ویژگی های اصلی مغز بادام ایرانی که سبب شهرت آن در دنیا شده است عبارتند از:

  • دارا بودن ظاهر طبیعی و یک شکل نبودن آن
  • برخورداری از طعم لذیذ و دلنشین
  • روغن فراوان
  • ترد و شکننده بودن آن

موارد فوق از مهم ترین ویژگی هایی است که سبب وجه تمایز بادام و مغز ایرانی با سایر انواع محصولات در دیگر کشورها شده است. مغز بادام های ایرانی بر خلاف بادام های خارجی که ترا ریخته هستند کاملا ارگانیک و طبیعی می باشد. هم چنین این چهار دلیل گواه بر ارگانیک و غیر تراریخته بودن بادام ایرانی است.

از جمله مهم ترین کشورهای خریدار بادام ایرانی عبارت است از:

  • هند
  • ترکیه
  • روسیه
  • امارات
  • عمان
  • عراق
  • چین
  • و.. .

یکی از با کیفیت ترین و بهترین انواع بادام ایرانی ،بادام مامایی ایست که در چندین سال اخیر شاهد افزایش چشمگیر صادرات آن بوده ایم. این نوع بادام به دلیل کیفیت و ارزش غذایی بالا قیمت گران تری نسبت به دیگر انواع بادام ایرانی دارد. بیشترین حجم صادرات بادام مامایی به شکل مغز بادام به کشور هند صادر می گردد. صادرات بادام مامایی به هند به دلیل علاقه مردم کشور هند به این نوع بادام،مورد توجه شرکت های صادر کننده مغز بادام از جمله شرکت بازرگانی شادیز قرار گرفته است.

شرکت تولیدی بازرگانی شادیز با تولید انواع مغز بادام مامایی صادراتی با توجه به تجربه چندین ساله خود مهارت بسیاری کسب کرده و توانسته رضایت مشتریان داخلی و خارجی را به خود جلب کند.

قیمت مغز بادام شیرین صادراتی ایران

قیمت مغز بادام صادراتی ایران با توجه به موارد مختلفی از جمله نوسانات نرخ ارز متفاوت است و ثابت نمی باشد. لذا جهت اطلاع از قیمت مغز بادام صادراتی و هم چنین صادرات این محصول می توانید با شرکت بازرگانی خشکبار شادیز ارتباط برقرار نمایید.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش یا بازرگانی این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی :ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

قیمت بادام صادراتی ایرانقیمت مغز بادام ایرانقیمت مغز بادام صادراتی ایرانمغز بادام صادراتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *