عرضه بادام مامایی در کشورهای عربی

عرضه بادام مامایی در کشورهای عربی

عرضه بادام مامایی در کشورهای عربی _ گروه بازرگانی شادیز،در نظر دارد در زمینه عرضه بادام مامایی با تجار و بازرگانان فعال در بازارهای کشور های عربی همکاری نماید.

عرضه بادام مامایی در کشورهای عربی

بادام و خشکبارهای ایرانی در حجم های بسیار بالا به کشور های عربی ارسال می گردد.

از جمله خشکباری که کشور های عربی به میزان قابل توجهی تمایل به مصرف آن ها دارند، می توان به مغز بادام مامایی اشاره نمود زیرا این کشور ها به درشت بودن و شکل ظاهری محصول بسیار اهمیت می دهند و مغز بادام مامایی این ویژگی را در حد عالی دارا می باشد.

مغز بادام مامایی علاوه بر ظاهر لوکس؛ طعم عالی، چربی کافی، رنگ روشن و همچنین ارزش غذایی بسیار بالایی دارد که سبب محبوبیت آن در کشورهای مختلف عربی از جمله امارات، قطر، عمان و کویت شده است.

مغز بادام مامایی تنها در استان چهار محال بختیاری و به صورت محدود تولید می شود. همین موضوع افزایش صادرات و گاها نرخ صعودی قیمت ها را به همراه دارد.

خریداران عمده برای تهیه ارزان این محصول می توانند با عرضه کنندگان مستقیم بادام مامایی ارتباط برقرار نمایند.

عرضه مستقیم بادام مامایی در کشورهای عربی، کشورهای اروپایی و هند از عمده فعالیت های شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز است .

در این مجموعه انواع مغز بادام مامایی در سایزها و  بسته بندی های مختلف طبق سفارش مشتریان آماده و با متعادل ترین قیمت ها به بازار این کشورها عرضه می گردد.

به طور کلی بیشترین حجم از صادرات بادام مامایی به کشور هند انجام می شود و همواره کشور هند به عنوان بزرگترین خریدار این محصول شناخته می شود. اما پس از هند کشورهای عربی از مشتریان اصلی بادام مامایی ایران هستند.

بهترین مغز بادام صادراتی ایران در دبی

بهترین مغز بادام صادراتی ایران در دبی

کدام یک از مغز بادام های صادراتی تولید شده در ایران برای عرضه در بازار دبی بهترین گزینه صادرکنندگان است؟

حضور مراکز فعال تجاری در امارات متحده عربی، این کشور را به یکی از بهترین گزینه ها جهت عرضه خشکبار ایران تبدیل کرده است.

عرضه محصولات ایرانی از جمله مغز بادام در بازار صادراتی دبی با هدف ارسال مجدد به سایر نقاط دنیا، به نوع خاصی از آن محدود نمی شود؛ بلکه در ارقام و کیفیت های گوناگون با قیمت های بسیار متنوع در بازار این منطقه قابل خریداری می باشد.

بازرگانان کشورهای عربی به عنوان یکی از خریدار های اصلی محصولات صادراتی ایران، تمرکز زیادی بر روی خرید و فروش مغز بادام مامایی مرغوب و اعلا ایران دارند.

تجار و بازرگانان فعال در شهر دبی برای خرید مغز بادام مامایی صادراتی ایران با بهترین قیمت، می توانند با گروه بازرگانی شادیز تماس حاصل نمایند.

تماس با ما

 

بادامبادام مامایی

انواع بادام ایرانیبادام ایرانیبادام صادراتی ایرانبادام مامایی شادیزبازرگانی بادام شادیزبهترین بادام ایرانیبهترین بادام صادراتی ایرانبهترین مغز بادام صادراتی ایرانشرکت تولیدی بادامصادرات بادام ماماییصادرات بادام مامایی به دبیعرضه بادامعرضه بادام ایرانیعرضه بادام در کشورهای عربیعرضه بادام صادراتیعرضه بادام ماماییعرضه بادام مامایی به دبیعرضه بادام مامایی در اماراتعرضه بادام مامایی در دبیعرضه بادام مامایی در کشورهای عربیعرضه مستقیم بادام ماماییمغز بادام شادیزمغز بادام صادراتیمغز بادام صادراتی ایرانمغز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *