خرید بدون واسطه انواع مغز بادام صادراتی _ شرکت شادیز

خرید بدون واسطه انواع مغز بادام صادراتی

خرید بدون واسطه انواع مغز بادام صادراتی _ شرکت شادیز انواع مغز بادام درختی صادراتی را بصورت مستقیم و بی واسطه به خریداران ارائه می نماید.

خرید بدون واسطه انواع مغز بادام صادراتی

مغز بادام از جمله محصولات صادراتی و پر طرفدار تولید شده در ایران است. مغز بادام صادراتی در انواع و کیفیت های مختلف را می توانید بدون واسطه از مرکز خشکبار شادیز بصورت عمده خریداری نمایید.

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین ویژگی های محصولات صادراتی کیفیت بسیار بالای آن ها است. محصولاتی مانند مغز بادام بهترین گزینه برای فروش در بازارهای جهانی است. کشور ایران جزو بزرگترین کشورهای تولید کننده خشکبار در دنیا به شمار می رود. یکی از محبوبترین خشکبارهای تولید شده در ایران بادام درختی است. بادام درختی در مناطق مختلف ایران، با بالاترین درجه کیفی تولید شده و اغلب به شکل مغز شده به کشورهای مختلف خارجی مانند هند،ترکیه،روسیه،امارات و.. صادر می گردد.

بادام های ایرانی خصوصیات ویژه ای دارند که عبارتند از:

بادام های ایرانی تنوع بالایی دارند.

بادام های ایرانی تراریخته نیستند.

بادام های ایرانی چربی فراوانی دارند.

بادام های ایرانی طعم لذیذ و ارزش غذایی بالایی دارند.

قیمت فروش مغز بادام صادراتی

قیمت فروش مغز بادام صادراتی در حجم عمده و بدون واسطه بسیار مناسب می باشد. تجار ایرانی می توانند با خرید مستقیم مغز بادام  درختی،این محصول را با قیمت های رقابتی به مشتریان خارجی خود ارائه نمایند.

قیمت مغز بادام درختی با توجه به پارامتر های مختلفی محاسبه می گردد که عبارتند از:

نوع مغز بادام

کیفیت مغز بادام

زنگ مغز بادام

تازگی و تردی بادام

درصد شکستگی مغز بادام

و..

خرید بدون واسطه مغز بادام

بهترین روش جهت خرید مغز بادام با کیفیت بالا و قیمت مناسب،خرید بدون واسطه از مراکز فروش بادام در کشور است. با این روش شما می توانید محصول مورد نظر خود را بصورت دست اول و بدون هیچ هزینه افزوده ای خریداری کرده و به کشورهای مختلف دنیا صادر نمایید.

بادام از جمله خشکبارهای مفید و با ارزش است که از آن علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع مختلف دارویی،آرایشی،بهداشتی و هم چنین در صنایع روغن گیری استفاده می شود. امروزه از مغز بادام صادراتی برای تولید محصولات دیگر مانند روغن بادام،کره بادام،ماسک بادام،پودر بادام و .. استفاده می شود.

انواع مغز بادام صادراتی

انواع مغز بادام صادراتی به دو گروه مغز بادام شیرین و مغز بادام تلخ تقسیم می شود. مغز بادام تلخ مصرف خوراکی ندارد و معمولا از آن در صنایع دارویی،آرایشی و .. استفاده می شود. انواع مغز بادام شیرین نیز عبارتند از:

مغز بادام سنگی

مغز بادام مامایی

مغز بادام شاهرودی

مغز بادام ربیع

مغز بادام کاغذی

شرکت بازرگانی شادیز،هر یک از انواع مغز بادام صادراتی را بصورت عمده و بی واسطه همراه با تضمین کیفیت و قیمت به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

انواع مغز بادام صادراتیخرید انواع مغز بادامخرید انواع مغز بادام صادراتیخرید بدون واسطه انواع مغز بادامخرید بدون واسطه انواع مغز بادام صادراتیخرید بدون واسطه مغز بادام صادراتیقیمت فروش مغز بادام صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *