فروش مغز بادام مامایی صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز

فروش مغز بادام مامایی صادراتی

فروش مغز بادام مامایی صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز انواع مغز بادام مامایی اعلای صادراتی را به صورت عمده و بدون واسطه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

فروش مغز بادام مامایی صادراتی

بادام مامایی از خوش طعم ترین و مرغوب ترین انواع بادام درختی در ایران است مغز این بادام از نظر طعم،رنگ و چربی بسیار با کیفیت می باشد پوست چوبی  بادام مامایی بسیار سفت و سخت است و در قسمت شکمی پهن می باشد که سبب نگهداری از مغز و حفظ کیفیت آن می شود.

بادام مامایی بومی استان چهارمحال بختیاری (شهرکرد)است و تنها در این استان و در نواحی حاشیه زاینده رود کشت می شود بادام مامایی بیشتر جنبه صادراتی دارد و به کشورهای مختلف خارجی از جمله هند،ترکیه،روسیه و سایر کشورها صادر می گردد.

مغز بادام مامایی بسیار درشت و خوش طعم است و به طور طبیعی درصد دوقلویی در آن بالا می باشد مغز بادام مامایی رنگ روشن و چربی بسیار فراوانی دارد به همین دلیل از آن در تولید صابون استفاده می شود از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود.

بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت ۱ سال می توان نگهداری کرد بادام مامایی فروش داخلی پایینی دارد زیرا هنوز در ایران ناشناخته است و از طرفی قیمت بالایی دارد.

بادام مامایی هم چنین خواص مغذی بی نظیری دارد که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

شرکت خشکبار شادیز انواع بادام و مغز بادام مامایی درجه یک و صادراتی را به صورت عمده به خریداران و تجار عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

فروش مغز بادام ماماییفروش مغز بادام مامایی صادراتیمغز بادام مامایی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *