مغز بادام مامایی و قیمت فروش صادراتی آن

مغز بادام مامایی و قیمت فروش صادراتی آن

مغز بادام مامایی و قیمت فروش صادراتی آن _ مجموعه خشکبار شادیز ارائه دهنده خدمات صادرات این محصول درجه یک ایرانی به خریداران محترم در کشورهای مختلف می باشد.

مغز بادام مامایی و قیمت فروش صادراتی آن

مغز بادام در شرایط مختلفی تولید و مورد استفاده قرار میگیرد یکی از با کیفیت ترین انواع مغز بادام، مغز بادام مامایی است که طعم عالی و سایز درشت همچنین ارزش غذایی فراوانی دارد به همین دلیل در قیمت های زیاد صادرات و فروش می شود.

البته نمونه هایی مانند مغز بادام مامایی استفاده داخلی چندانی ندارد و از آن بیشتر برای بازار کشور های اروپایی،هند، امارات، قطر، ترکیه، روسیه و چین بهره برده می شود.

مغز بادام مامایی از برترین نوع مغزها محسوب می شود به همین دلیل صادر کردن این مغز به کشور های همسایه و سایر کشورهای آسیایی و اروپایی از لحاظ اقتصادی برای کشور فوق العاده اهمیت دارد.

مغز بادام مامایی

مغز بادام مامایی

بادام مامایی یکی از معروف ترین بادام های ایرانی است که سالانه حجم صادرات آن به سایر کشورها افزایش می یابد.

بادام مامایی از خانواده بادام های سنگی است و پوست چوبی بسیار سفتی دارد و به سختی شکسته می شود. بیش از ۹۰ درصد از بادام مامایی تولیدی ایران به صورت شکسته شده و به شکل مغز بادام به کشورهای مختلف به ویژه کشور هند که بزرگترین خریدار بادام مامایی است صادر می شود.

قطب اصلی تولید بادام مامایی ایران شهرستان های بن و سامان از مناطق حاشیه زاینده رود در استان چهار محال بختیاری است. درخت بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد. این درخت مقاومت بالایی در برابر سرما و بیماری ها دارد.

مغز بادام مامایی بر خلاف دیگر انواع مغز بادام رنگ روشنی داشته و طعم آن صد در صد شیرین است. این مغز منبعی غنی از انواع موارد مغذی و عناصر مورد نیاز بدن است و میزان روغن غیر اشباع بالایی دارد.

از مغز بادام مامایی برای مصارف مختلف خوراکی، دارویی، بهداشتی و صنعتی استفاده می شود. البته بیشترین استفاده مغز بادام مامایی در مصارف آجیلی است.

 

 به طور کلی می توان گفت این بادام یکی از بهترین و نابترین بادام های جهان است که به دلیل کیفیت عالی و مرغوبیت خاصی که دارد توانسته است توجه بازارهای جهانی را نیز به خود جلب نماید.

از ویژگی های اصلی مغز بادام مامایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن ظاهری طبیعی و یک شکل نبودن آن
  • برخورداری از طعم لذیذ و شیرین
  • ترد و شکننده بودن آن
  • رنگ روشن آن
  • ارزش غذایی بالا
  • چربی مفید بالا
  • مناسب برای مصارف آجیلی
  • مناسب برای صادرات
  • ارگانیک بودن آن

مجموعه تولیدی و بازرگانی شادیز یکی از مجموعه هایی است که در زمینه تولید، فروش و صادرات مغز بادام مامایی ایران در حجم عمده و در تناژ بالا فعالیت می نماید.

قیمت فروش مغز بادام مامایی صادراتی ایران

 

قیمت فروش مغز بادام مامایی صادراتی ایران

قیمت مغز بادام مامایی ایران با توجه به پارامترهای مختلفی از جمله نوسانات نرخ ارز در تغییر است و قیمت ثابتی ندارد.

لذا شما عزیزان برای دریافت قیمت ها می توانید مستقیما با مدیران فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

مجموعه خشکبار شادیز ارائه دهنده خدمات صادرات این محصول درجه یک ایرانی به خریداران محترم در کشورهای مختلف می باشد.

جهت خرید این محصول همین حالا تماس بگیرید.

تماس با ما

 

بادامبادام ماماییمغز بادام

بادام شادیزبادام صادراتیبادام ماماییبادام مامایی ایرانبادام مامایی شادیزصادرات مغز بادامصادرات مغز بادام ماماییفروش بادامفروش بادام ماماییفروش صادراتی بادام ماماییفروش صادراتی مغز بادامفروش مغز بادامفروش مغز بادام ماماییقیمت بادام صادراتیقیمت بادام ماماییقیمت فروش بادام ماماییقیمت فروش مغز بادامقیمت مغز بادامقیمت مغز بادام ماماییمغز باداممغز بادام ایرانیمغز بادام شادیزمغز بادام صادراتیمغز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *