خرید انواع گردو مرغوب ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید انواع گردو مرغوب

خرید انواع گردو مرغوب ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع گردوی درجه یک ایرانی را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت در سراسر ایران به فروش می رساند.

خرید انواع گردو مرغوب ایرانی

گردو از با ارزش ترین و پر کاربرد ترین انواع خشکبار در دنیا است کشور ایران یکی از بزرگ ترین کشورهای تولید کننده گردو در دنیا می باشد گردوهای ایرنی از نظر طعم،مزه و چربی بسیار مرغوب می باشند به همین دلیل از خرید و فروش و هم چنین صادرات پر رونقی برخوردار هستند.

انواع مختلف گردو از جمله گردوی پوست کاغذی،گردو سنگی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی،گردو خوشه ای و گردو ماکویی به صورت عمده در جای جای ایران تولید می گردد بیشترین حجم از گردوهای تولید شده در ایران متعلق به استان های فارس،کرمان،همدان،خراسان،آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی می باشد.

گردو را با نام غذای مغز می شناسند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند از گردو علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود مغز گردو از پر چرب ترین انواع مغزهای خوراکی است که از روغن آن جهت مصارف موضعی و خوراکی استفاده می شود البته چربی موچود در گردو از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند مصرف چند عدد گردو در روز حدود ۹۰ درصد از چربی های ضروری بدن را تامین می کند. مغز گردو منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین ،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است مصرف گردو هم چنین سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع سرطان ها می شود.

بازرگانی شادیز انواع گردو و مغز گردوی درجه یک ایرانی را به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

در صورت تمایل به سفارش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام حانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

انواع گردو مرغوب ایرانیخرید انواع گردو ایرانیخرید انواع گردو مرغوبخرید گردو مرغوب ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *