انواع گردوهای مرغوب در ایران _بازرگانی شادیز

انواع گردوهای مرغوب

انواع گردوهای مرغوب در ایران _بازرگانی شادیز انواع گردو درجه یک ایرانی را به بازار های داخلی و خارجی صادر می نماید گردو از مغز های بسیار ارزشمند ایرانی است.

انواع گردوهای مرغوب

گردو از مواد غذایی بسیار ارزشمند و عضو خانواده ی خشکبار است که به دلیل طعم دلپذیر و خواص تغذیه ای فراوان مصرف آن توسط متخصصین به تمام افراد در رده های سنی مختلف توصیه می شود گردو از قدیمی ترین میوه های مغذی در دنیا است که از مغز آن علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود درخت گردو از پهن برگان و بسیار مرتفع است ارتفاع گردو به ۳۰ متر نیز می رسد درخت گردو در مناطق دارای آب و هوای معتدل و نیمه معتدل کوهستانی به خوبی رشد می کند گردو های ایرانی طعم و مزه ی منحصر به فردی دارند و از این رو از بهترین گردو های در دنیا به شمار می آیند انواع مختلف گردو در مناطق مختلف ایران را با اسم های محلی نامگذاری کرده اند انواع مختلف گردو های ایرانی شامل گردو سنگی،گردو کاغذی،گردو سوزنی،گردو خوشه ای ،گردو نوک کلاغی،گردو ماکویی و.. می باشد مرغوبترین گردو های ایران گردو تویسرکان همدان،گردو فارس،گردو آذربایجان شرقی،گردو مراغه،گردو ضیاء آبادی  و دیگر مناطق است مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است ک به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کمک می کند مصرف گردو سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری ها می شود.

بازرگانی شادیز،صادر کننده ی انواع گردو های مرغوب ایرانی بصورت عمده به بازار های داخلی و کشورهای خارحی است کلیه ی محصولات این مجموعه با پوست و با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان عزیز عرضه می گردد.

مشتریان عزیز می توانند جهت سفارش محصول و اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایند.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

گردو

انواع گردو در ایرانانواع گردو مرغوبانواع گردو مرغوب ایرانیگردو های مرغوب ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *