انواع مغز پسته صادراتی ایران _ شرکت بازرگانی شادیز

انواع مغز پسته صادراتی

انواع مغز پسته صادراتی ایران _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته تازه و خوش طعم صادراتی را به صورت مستقیم از تولید کننده برای شما عزیزان تامین می نماید.

انواع مغز پسته صادراتی ایران

کشور ایران از بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان مغز پسته و فراورده های آن در دنیا می باشد مغز پسته های ایرانی به دلیل برخورداری از اقلیم خوب بسیار خوش طعم تر از سایر پسته های تولید شده در دنیا می باشد.

با توجه به این که کشور ایران قدیمی ترین تولید کننده پسته است کیفیت صادراتی این محصول در دنیا شهرت دارد مغز پسته نیز همانند پسته تنوع بسیار زیادی دارد و به کشورهای مختلف صادر می گردد انواع مختلف مغز پسته عبارتند از:

مغز پسته معمولی:

مغز پسته تنها بخش خوراکی پسته است که پس از برداشت به صورت مستقیم قابل استفاده می باشد مغز پسته پس از خندان شدن میوه پسته و رسیدن آن برداشت می شود و برای مصرف مستقیم به بازار عرضه می گردد.

مغز پسته با توجه به نوع پسته مانند مغز پسته اکبری،مغز پسته فندقی،مغز پسته کله قوچی و مغز پسته فندقی نام گذاری می شود انواع مغز پسته نیز در انواع مغز پسته گندمی،مغز پسته دندانه،مغز پسته لپه،مغز پسته سالم و خلال شده تقسیم می شود.

کیفیت مغز پسته معمولی صادراتی با توجه به منطقه تولید پسته و هم چنین روش برداشت آن تعیین می گردد.برای مثال مغز پسته احمد آقایی منطقه نوق رفسنجان بسیار مرغوب می باشد این نوع مغز پسته مربوط به نوع احمد آقایی است و پس از رسیدن میوه برداشت می باشد مغز پسته احمد آقایی گلدار و قرمز رنگ و یا به اصطلاح ماتیکی می باشد.

عوامل دیگری هم چنین رنگ سبز گوشته نیز بر قیمت پسته تاثیر گذار است در بین انواع مغز پسته مغز پسته فندقی به دلیل رنگ سبز ،قیمت مناسب تر و ظاهر زیبا از میزان خرید ،فروش و صادرات بالایی برخوردار است.از مغز پسته معمولی برای تهیه خلال پسته،پودر پسته و در صنایع شیرینی پزی استفاده می شود.

مغز پسته کال:

مغز پسته کال به مغز پسته ای می گویند که پیش از رسیدن مغز پسته به صورت کامل برداشت می شود این مغز پسته نمونه ای خاص و مرغوب از انواع مغز پسته های ایرانی است و قیمت بالایی دارد از این پسته جهت صادرات به کشورهای ثروتمند اروپایی استفاده می شود.

کیفیت این نوع مغز پسته با توجه به میزان کال بودن آن محاسبه می شود بدین صورت که هر چه تعداد مغز پسته کال در بار بیشتر باشد و تعداد مغز پسته رسیده و گلدار کمتر باشد این محصول مرغوب تر است.

مغز پسته سبز:

مغز پسته سبز یا همان مغز پسته دو پوست نوع دیگری از مغز پسته صادراتی در ایران است که تولید این محصول به صورت مستقیم از خود پسته امکان پذیر نیست این مغز پسته بعد از فرآوری مغز پسته کال به دست می آید.مغز پسته سبز همان مغز پسته کال اما بدون پوست گلدار رویی آن است.بالاترین قیمت در بین انواع مغز پسته مربوط به این نوع است.بیشترین مصرف پسته سبز ایران مربوط به کشورهای اروپایی،آلمان،ایتالیا و فرانسه است.مغز پسته سبز نیز رده های مختلفی دارد .

مغز پسته کوهی:

پسته کوهی نوع خاصی از پسته به نام بنه است مغز این نوع پسته فاقد هیچ گونه سمی است و چربی بی نظیر و طعم بسیار لذیذی دارد پسته کوهی در برخی از نقاط ایران به صورت عمده تولید می گردد و گزینه ای خاص و ویژه برای صادرات است.

مغز پسته ارگانیک:

مغز پسته ارگانیک همان مغز پسته های معمولی هستند که با روش های نوین بهداشتی تولید می شوند با توجه به  این که روز به روز بر تعداد دوستداران بهداشت و سلامت مواد غذایی افزوده می شود صادرات این نوع مغز پسته نیز رونق چشمگیری خواهد داشت.

بازرگانی شادیز انواع پسته و مغز پسته درجه یک و تازه را به صورت مستقیم از تولید کننده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

انواع مغز پسته صادراتیانواع مغز پسته صادراتی ایرانمغز پسته صادراتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *