خرید پسته فندقی خندان _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید پسته فندقی خندان

خرید پسته فندقی خندان _ شرکت بازرگانی شادیز پسته فندقی خندان و مرغوب ایرانی را به صورت عمده و با قیمت مناسب در سراسر ایران به فروش می رساند.

خرید پسته فندقی خندان

پسته فندقی مهم ترین و معروف ترین پسته تولیدی ایران است این پسته از ارقام ریز پسته است و ظاهری گرد و کروی دارد پسته فندقی بیشترین حجم از سطح زیر کشت پسته را در ایران را به خود اختصاص داده است انس پسته فندقی بالا است مغز پسته فندقی قرمز رنگ است و طعم بسیار لذیذی دارد پسته فندقی از نظر اقتصادی قیمت پایین تر و مقرون به صرفه تری نسبت به سایر انواع پسته های تجاری دارد به همین دلیل میزان خرید و فروش بالایی در بازارهای داخلی و صادرات پر رونقی به کشورهای خارجی دارد.

پسته فندقی در انواع خندان،دست چین،آب خندان و مخلوط دهان بست و خندان در بازار خرید و فروش می شود بیشترین سطح زیر کشت این پسته متعلق به کرمان،رفسنجان و سیرجان است انس های مختلف پسته فندقی به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف به کشورهای مختلف آسیایی،کشورهای همسایه و سایر کشورها صادر می گردد بزرگ ترین خریداران پسته فندقی ایران کشور چین و روسیه هستند.

پسته فندقی برای نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان شناسایی و معرفی گردید به همین دلیل آن را با نام پسته اوحدی نیز می شناسند پسته فندقی با پسته کله قوچی از یک خانواده است با این تفاوت که پسته کله قوچی درشت اما پسته فندقی ریز است.

بازرگانی شادیز پسته فندقی خندان و با کیفیت را به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی و بدون واسطه به خریداران عزیز در سراسر کشور ارائه می دهد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته فندقی خندانخرید پسته فندقیخرید پسته فندقی خندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *