فروش گردو پوست کاغذی تویسرکان _ بازرگانی شادیز

فروش گردو پوست کاغذی تویسرکان

Walnut kernels and whole walnuts on rustic old wooden table


فروش گردو پوست کاغذی تویسرکان _ بازرگانی شادیز گردو کاغذی با کیفیت و درجه یک تویسرکان را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

فروش گردو پوست کاغذی تویسرکان

گردو پوست کاغذی از مرغوب ترین انواع گردوی تولید شده در شهرستان تویسرکان است تویسرکان مهم ترین قطب تولید و فروش گردو در استان همدان می باشد گردوهای تولید شده در تویسرکان مغز سفید،درشت و چربی فراوانی دارند گردوی پوست کاغذی تویسرکان بسیار مرغوب می باشد و مغز آن به راحتی از پوست چوبی آن جدا می شود.

شهرستان تویسرکان به دلیل برخورداری از آب و هوای مناسب و تولید انواع گردو با کیفیت بالا و شهرت جهانی به پایتخت گردو در ایران معروف است علاوه بر خصوصیات نام برده مغز گردوی تویسرکان طعم بسیار لذیذی دارد که بر محبوبیت آن افزوده است.

گردو پوست کاغذی تویسرکان با درجه های کیفی مختلف در بازار های کشور موجود می باشد البته نوع درجه یک آن متقاضیان بسیاری خصوصا در بین تجار دارد بسیاری از فروشندگان سود جو با سو استفاده از عدم آگاهی خریداران گردوهای خارجی نامرغوب را با نام گردوی تویسرکان به آن ها می فروشند شرکت بازرگانی شادیز گردوی پوست کاغذی مرغوب تویسرکان را با ضمانت کیفیت و اصالت و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

گردو از پر کاربرد تربن انواع خشکبار است که خواص مغذی و املاح معدنی فراوانی دارد مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردو پوست کاغذیفروش گردو کاغذی تویسرکانگردو پوست کاغذی تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *