عمده گردو پوست کاغذی تویسرکان _ خشکبار شادیز

عمده گردو پوست کاغذی تویسرکان

عمده گردو پوست کاغذی تویسرکان _ خشکبار شادیز گردوی پوست کاغذی درجه یک تویسرکان را به صورت عمده و دست اول به فروش می رساند.

عمده گردو پوست کاغذی تویسرکان

گردوی تویسرکان از مرغوب ترین گردوهای تولید شده در ایران می باشد. گردوی تویسرکان در بین مصرف کنندگان و خریداران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا گردوی تویسرکان پوست بسیار نازک و مغز پر،سفید و چربی فراوانی دارد.

شهرستان تویسرکان به دلیل برخورداری از آب و هوا و اقلیم خوب محل مناسبی جهت کشت و پرورش گردو در ایران است .تویسرکان قطب بزرگ تولید و فروش گردو در استان همدان و ایران است. گردو پوست کاغذی تویسرکان به صورت عمده به بازارهای داخلی و کشورهای خارجی عرضه می گردد..

انواع گردوی تویسرکان به صورت مغز و با پوست در بازار خرید و فروش می شود و به عنوان مرغوب ترین گردوی تولید شده در ایران و جهان همواره بازار پر رونقی دارد.

گردو میوه ای ارزشمند است و از پر کاربرد ترین انواع خشکبار محسوب می شود مغز گردو منبع خوبی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است .گردو تاثیر به سزایی بر تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع سرطان ها دارد . مغز گردو چربی بسیار زیادی دارد چربی گردو از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول خون و پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی می شود.

مغز گردو بیشترین میزان امگا۳ را در بین مواد غذایی دارا می باشد. امگا۳ سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می کند. گردد.

گردو از درختان مرتفع و چند منظوره است که علاوه بر میوه از چوب،پوست،برگ و ریشه آن در صنایع مختلف استفاده می شود. درخت گردو در نواحی معتدل و نیمه معتدل کوهستانی رشد می کند.

مجموعه خشکبار شادیز گردوی پوست نازک،خوش طعم و تازه تویسرکان را با توجه به نیاز مشتریان به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و در اختیار خریداران عزیز قرا می دهد.

جهت خرید و فروش محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عمده گردو پوست کاغذیعمده گردو پوست کاغذی تویسرکانعمده گردو تویسرکانعمده گردو کاغذی تویسرکانگردو پوست کاغذی تویسرکانگردو کاغذی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *