خرید عمده گردو تویسرکان همدان _ شرکت خشکبار شادیز

خرید عمده گردو تویسرکان همدان

خرید عمده گردو تویسرکان همدان _ شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی تازه و اعلای تویسرکان را به صورت عمده و بی واسطه به خریداران ارائه می نماید.

خرید عمده گردو تویسرکان همدان

کشور ایران یکی از بزرگ ترین کشورهای تولید کننده و عرضه کننده گردو در دنیا است. شهر تویسرکان همدان یکی از معروف ترین شهرهایی است که این محصول را با بالاترین درجه کیفی در ایران تولید می کند. شهرستان تویسرکان به دلیل برخورداری از آب و هوای کوهستانی و دره ای مناسب ترین محل جهت کشت و پرورش انواع گردو است.

گردوی تویسرکان مرغوب ترین و با کیفیت ترین گردوی تولید شده در ایران از نظر کیفی و کمی می باشد. از مهم ترین خصوصیات و ویژگی های گردوی تویسرکان می توان موارد زیر را نام برد.

ویژگی گردوی مرغوب تویسرکان

مغز پر و سفید

چربی بالا

طعم و مزه عالی

پوست کاغذی

مناسب جهت صادرات

میزان عرضه و تقاضای بالا

گردوی تویسرکان به دلیل کیفیت بالا به برندی معروف در دنیا تبدیل شده است. گردوی تویسرکان از جمله میوه های صادراتی ایران است و طرفداران بسیاری هم در داخل کشور و هم در کشورهای خارجی مختلف دارد. صادرات گردوی تویسرکان توسط تجار ایرانی به کشورهای ی نظیر امارات،عمان،ترکیه،قطر،گرجستان و.. انجام می شود.

گردوی تویسرکان نیز مانند دیگر انواع گردوی تولید شده در مناطق مختلف ایران در انواع و کیفیت های مختلف در بازار خرید و فروش می شود این گردو در سه نوع پوست سبک،سنگین و پوست کاغذی در تویسرکان تولید می گردد و مغز آن شیری رنگ است هم چنین درصد چربی بالایی نسبت به دیگر انواع گردو دارد.

بهترین روش جهت خرید گردوی درجه یک تویسرکان با قیمت مناسب، خرید مستقیم از تولید کننده اصلی است. خرید عمده این محصول بسیار مناسب تر از خرید آن به صورت جزئی است. شرکت خشکبار شادیز عمده گردوی تویسرکان را به صورت مستقیم از تولید کننده با کیفیت و قیمت عالی به فروش می رساند.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید عمده گردو تویسرکانخرید عمده گردو تویسرکان همدانخرید گردو تویسرکان همدانعمده گردو تویسرکانگردو تویسرکان همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *