صادرات گردو تویسرکان به عمان _ بازرگانی خشکبار شادیز

صادرات گردو تویسرکان به عمان

صادرات گردو تویسرکان به عمان _ بازرگانی خشکبار شادیز در حوزه فروش و صادرات گردو به عمان و سایر کشورهای همسایه در کشور فعالیت می نماید.

صادرات گردو تویسرکان به عمان

کشور ایران جزو سه کشور برتر تولید کننده گردو در دنیا است. گردوهای ایرانی از مرغوب ترین و مهم ترین گردوهای موجود در دنیا هستند. در بین گردوهای ایرانی گردوی تویسرکان با کیفیت ترین و مرغوب ترین گردوی تولید شده در ایران است که در شهرستان تویسرکان واقع در استان همدان تولید می گردد.

شهرستان تویسرکان مهم ترین قطب تولید و فروش گردو در استان همدان است که با برخورداری از آب و هوای کوهستانی و دره ای محیط مناسبی جهت کشت و پرورش گردو می باشد. درخت گردو در کشورهای مختلف مانند آمریکا،چین و ژاپن کاشته می شود اما هیچ کدام از آن ها کیفیت گردوی تویسرکان را ندارند.

مهم ترین ویژگی های گردوی تویسرکان عبارتند از:

مغز درشت و سفید

پوست نازک و به اصطلاح کاغذی

درصد چربی بالا

طعم بسیار عالی

خواص تغذیه ای فراوان

میزان عرضه و تقاضای بالا

مناسب جهت صادرات

صادرات گردوی تویسرکان به کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی نظیر آمریکا،چین،ژاپن،ارمنستان،عربستان،انگلیس و.. انجام می شود. اما اصلی ترین خریدار گردوی تویسرکان کشور عمان است. عمان از کشورهای عربی و از همسایگان کشور ایران است. هر ساله حجم زیادی از انواع گردو و مغز گردوی تویسرکان توسط تجار و شرکت های بازرگانی به کشور عمان و سایر کشورها صادر می گردد که ارز آوری بسیار خوبی را برای کشور به همراه دارد.

مجموعه بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده و صادر کننده گردوی تویسرکان این توانایی را دارد تا  انواع گردو و مغز گردوی با کیفیت تویسرکان را با تناژ مختلف برای شما عزیزان تامین نماید.

لطفا جهت خرید،فروش و یا صادرات محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

صادرات گردو به عمانصادرات گردو تویسرکانصادرات گردو تویسرکان به عمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *