صادرات گردو تویسرکان به کشورهای همسایه _بازرگانی شادیز

صادرات گردو تویسرکان به کشورهای همسایه

صادرات گردو تویسرکان به کشورهای همسایه _بازرگانی شادیز انواع گردو و مغز گردوی تویسرکان را به صورت مستقیم به کشورهای همسایه ایران صادر می نماید.

صادرات گردو تویسرکان به کشورهای همسایه

گردو از مغزی جات بسیار مغذی و محبوب در بین مصرف کنندگان است  ایران از بزرگ ترین کشورهای تولید کننده گردو در دنیا است گردوی تویسرکان یکی از انواع گردوهای کاشته شده و معروف در ایران است که از مرغوبیت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد گردوی تویسرکان در شهرستان تویسرکان واقع در استان همدان تولید می گردد مهم ترین مشخصه ی گردو تویسرکان مغز درشت،سفید،چربی فراوان و طعم بسیار عالی آن است که سبب شهرت آن در بازارهای جهانی شده است گردوی تویسرکان مرغوب ترین گردوی تولید شده در ایران و جهان است.

صادرات گردوی تویسرکان به صورت با پوست و بدون پوست به کشورهای مختلف از جمله کشورهای همسایه انجام می شود و درآمدهای ارزی خوبی را برای کشور به همراه دارد کشورهای ترکیه،امارات،عمان،پاکستان،افغانستان و.. از جمله خریداران گردوهای ایرانی هستند.

گردوهای ایرانی به آسانی و بدون هیچ محدودیتی به کشورهای مختلف همسایه صادر می گردد گردوهای تولید شده در ایران به دلیل طعم و مزه خوب هم چنین روغن فراوان همواره به عنوان مرغوب ترین گردوی تولید شده در دنیا خواهان و متقاضیان بسیاری دارد.

گردو از میوه های درختی بسیار کهن است مصرف گردو از گذشته تا به امروز در بین مردم مرسوم بوده است امروزه از گردو در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،درمانی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود علاوه بر مغز از پوست گردو نیز در صنایع مختلف استفاده می شود.

صادرات گردوی تویسرکان به نقاط مختلف دنیا در شرکت بازرگانی شادیز همواره در حال انجام است .در صورت تمایل به خرید،فروش و یا صادرات محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

صادرات گردو به کشورهای همسایهصادرات گردو تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *