صادرات گردو پوست کاغذی تویسرکان _ بازرگانی شادیز

صادرات گردو پوست کاغذی تویسرکان

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


صادرات گردو پوست کاغذی تویسرکان _ بازرگانی شادیز مرغوبترین گردوی پوست کاغذی تولید شده در تویسرکان را به صورت عمده به کشورهای متعدد صادر می نماید.

صادرات گردو پوست کاغذی تویسرکان

صادرات گردوی کاغذی ایرانی از دیر باز تا کنون در حجم های گسترده صورت می گرفته است کشور ایران جزو سه کشور بزرگ تولید کننده گردو در جهان است و مقام سوم صادرات گردو را به خود اختصاص داده است .گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

گردو پوست کاغذی تویسرکان مرغوب ترین گردوی تولید شده در ایران است که حجم زیادی از صادرات گردو را به خود اختصاص داده است صادرات گردو کاغذی تویسرکان به کشورهای مختلف خارجی از جمله کشورهای همسایه مانند ترکیه انجام می شود در سال های اخیر حجم صادرات گردو به ترکیه به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است که این حاکی از کیفیت بالا و بازار پسندی گردوهای ایرانی دارد.

شهرستان تویسرکان از قطب های مهم تولید کننده گردو در استان همدان است گردوهای تولید شده در تویسرکان علاوه بر پوست نازک،مغز پر،سفید و چربی فراوانی دارند  که سبب شهرت آن ها در بازارهای داخلی و خارجی شده است صادرات گردوی ایرانی به صورت مغز و با پوست بسیار رایج است و بازار بسیار پر رونقی دارد.

گردو میوه ای مغذی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،درمانی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود گردو علاوه بر تویسرکان در مناطق مختلف ایران مانند استان فارس،خراسان،کرمان،آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به صورت عمده تولید می گردد.

بازرگانی شادیز از شرکت های فعال در حوزه ی صادرات گردو در ایران می باشد در صورت تمایل به خرید،فروش و یا صادرات گردو از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

صادرات گردوصادرات گردو پوست کاغذی تویسرکانصادرات گردو تویسرکانصادرات گردو کاغذی تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *