صادرات بادام سنگی درجه یک _ بازرگانی شادیز

صادرات بادام سنگی

صادرات بادام سنگی درجه یک _ بازرگانی شادیز بادام سنگی مرغوب و تازه ایرانی را به صورت عمده به کشورهای مختلف خارجی صادر می نماید.

صادرات بادام سنگی درجه یک

بادام سنگی یکی از معروف ترین انواع بادام درحتی تولید شده در ایران است این بادام همانطور که از نام آن پیداست پوست چوبی بسیار سختی دارد و به سختی شکسته می شود مغز بادام سنگی طعم بسیار عالی،چربی فراوان و خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد.

بادام سنگی به صورت عمده در نقاط مختلف ایران از جمله استان چهارمحال بختیاری،فارس و اصفهان،خراسان،همدان،یزد و.. تولید می گردد و به بازارهای داخلی هم چنین کشورهای مختلف خارجی از جمله ترکیه،روسیه،هند،کشورهای عربی و اروپایی صادر می گردد. بیشترین حجم از صادرات بادام سنگی از استان فارس و چهار محال بختیاری انجام می شود.

بادام های ایرانی بر خلاف بادام های خارجی ترا ریخته نیستند و کاملا طبیعی و ارگانیک می باشند امروزه با شناخته شدن مضرات بادام های ترا ریخته استقبال مردم برای مصرف مواد غذایی سالم افزایش پیدا کرده است به همین دلیل بادام های ایرانی متقاضیان و خواهان بسیاری دارند مصرف بادام های ترا ریخته سبب بروز بیماری جسمی و روحی در افراد می شود.

بادام سنگی به صورت مغز و یا با پوست به بازارهای خارجی صادر می گردد بادام سنگی گزینه مناسبی برای صادرات به صورت عمده است این بادام قیمت مناسبی دارد که سبب جلب رضایت مشتریان خارجی می شود صادرات بادام از تجارت های بسیار سودمند است زیرا در کمتر کشوری بادام درختی به صورت عمده تولید می گردد.

بازرگانی شادیز از شرکت های فعال در حوزه فروش و صادرات بادام در ایران است. شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان عزیز می باشد.

جهت خرید و فروش و هم چنین صادرات محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام سنگی

صادرات بادامصادرات بادام سنگیصادرات بادام سنگی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *