صادرات بادام به اروپا _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات بادام به اروپا

صادرات بادام به اروپا _ شرکت بازرگانی شادیز در حوزه صادرات بادام ایرانی به کشورهای اروپایی فعالیت می نماید ایران پنجمین تولید کننده بادام در دنیا است.

صادرات بادام به اروپا

کشور ایران پنجمین تولید کننده بادام در جهان است بادام های ایرانی به دلیل طعم بسیار عالی و ارگانیک بودن خواهان بسیاری از کشورهای مختلف ملنند کشورهای اروپایی،عربی و کشورهای همسایه دارند.

در سالهای اخیر حجم مبادلات تجاری ایران با کشورهای اروپایی تنها ۱۲ ذرصد بوده است و باید افزایش یابد شرکت بازرگانی شادیز در راستای افزایش فروش و صادرات بادام به نقاط مختلف دنیا در ایران فعالیت می نماید.

بادام های صادراتی ایران عبارتند از:بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی(بادام منقا). هر یک از انواع بادام خصوصیات جداگانه ای دارند و به صورت مغز و با پوست به کشورهای مختلف صادر می گردد بزرگ ترین خریداران بادام ایرانی  کشور های هند،ترکیه،روسیه،امارات و … است.

امروزه با شناخته شدن مضرات بادام های ترا ریخته استقبال مردم برای مصرف مواد غذایی سالم و ارگانیک افزایش پیدا کرده است بادام های ایرانی بر خلاف بادام های ترا ریخته (بادام هایی که دست کاری ژنتیکی شده اند)خارجی کاملا طبیعی و ارگانیک می باشند و از بهداشت و سلامت بالاتری برخوردار هستند به همین دلیل بادام های ایرانی متقاضیان بسیاری دارند.

بادام از محبوب ترین و مغذی ترین انواع آجیل ها است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی،بهداشتی و در تولید مواد شوینده مانند صابون استفاده می شود.

بادام منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های صادرات خشکبار و بادام ایرانی همواره آمادگی دارد تا با ارائه بهترین محصولات و عقد قرار داده های بلند مدت فعالیت های تجاری خود را با شما آغاز نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

صادرات بادامصادرات بادام به اروپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *