فروش مغز پسته درجه یک رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز

فروش مغز پسته درجه یک رفسنجان

فروش مغز پسته درجه یک رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز مغز پسته تازه و درجه یک رفسنجان را به صورت عمده و یدون واسطه به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

فروش مغز پسته درجه یک رفسنجان

شهرستان رفسنجان مهم ترین قطب تولید پسته در کرمان و ایران است این منطقه با توجه به آب و هوا و اقلیم خوب محل مناسبی جهت کشت و پرورش پسته است انواع مختلف پسته شامل پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و فندقی به صورت عمده در این منطقه تولید می گردد و به صورت مغز و با پوست به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد.

پسته های رفسنجان طعم بسیار عالی و کیفیت بالایی دارند مغز پسته رفسنجان به دلیل طعم خوب،رنگ سبز و چربی فراوان از مرغوبیت بالایی برخوردار است و همواره متقاضیان بسیاری دارد.

مغز پسته نیز به دو گروه مغز پسته کشیده مانند مغز پسته اکبری و احمد آقایی و مغز پسته گرد مانند مغز پسته کله قوچی و فندقی تقسیم می شود مغز پسته در انواع مغز پسته کال،مغز پسته سبز،مغز پسته معمولی،مغز پسته گندمی،مغز پسته لپه و دندانه در بازار موجود می باشد.

قیمت مغز پسته با توجه به انس ،کیفیت و رنگ آن محاسبه می شود مغز پسته با رنگ سبز تیره مرغوبترین نوع مغز پسته است و با قیمت بالاتری به بازار عرضه می گردد.

از مغز پسته به دلیل دارا بودن مواد مغذی و املاح معدنی فراوان در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع مختلف جهت تولید شیرینی،شکلات،خلال پسته،روغن پسته،کره پسته و حلوای پسته استفاده می شود.مهم ترین خاصیت پسته آهن فراوان آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود.

مجموعه خشکبار شادیز انواع مغز پسته اعلا و تازه رفسنجان را به صورت مستقیم از تولید کننده و با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از سایر محصولات شادیز از بخش های مختلف سایت بازدید نمایید و یا از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

فروش مغز پسته درجه یکفروش مغز پسته درجه یک رفسنجانفروش مغز پسته رفسنجانمغز پسته درجه یکمغز پسته درجه یک رفسنجانمغز پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *