فروش مغز پسته و بادام درجه یک به هند

فروش مغز پسته و بادام درجه یک به هند

فروش مغز پسته و بادام درجه یک به هند _ انواع مغز پسته و بادام صادراتی ایران فروش بسیار بالایی در کشورهای مختلف خارجی از جمله کشور هند دارد.

فروش مغز پسته و بادام درجه یک به هند

هند از جمله کشور هایی می باشد که مصرف کننده عمده و خریدار اصلی انواع مغز پسته و بادام صادراتی ایران برای مصارف شیرینی جات خود می باشد.

ایران و هند از گذشته تاکنون دارای روابط سیاسی بسیار مستحکمی بوده اند که این پشتوانه سیاسی مقدمات ایجاد روابط تجاری گسترده ای را فراهم ساخته است.

از گذشته‌های بسیار دور محصولات ایرانی از جمله آجیل و خشکبار در این کشور شهرت خاص خود را داشته‌اند.

انواع خشکبار ایرانی از جمله انواع مغز پسته و همچنین مغز بادام درختی ایران به ویژه مغز بادام مامایی در بازارهای کشور هند شناخته شده است.

همانطور که می دانید مغز پسته تولیدی ایران تنوع بسیار بالایی دارد. در بین انواع مغز پسته صادراتی مغز پسته سبز، مغز پسته فندقی و همچنین مغز پسته احمد آقایی گلدار فروش بالایی در کشور هند دارد.

فروش مغز پسته و بادام درجه یک به هند

در سالهای اخیر با افزایش تولید بادام مامایی در کشور صادرات این محصول به هند که اصلی ترین خریدار بادام مامایی در بازارهای جهانی است افزایش یافته است. این نوع بادام بیشتر به صورت شکسته شده و به شکل مغز بادام به هند ارسال می شود. مغز بادام مامایی بیشتر جهت مصارف آجیلی در این کشور استفاده می شود .

بادام مامایی با نام Mamra Almond در بازارهای هندوستان شناخته می شود.

مغز بادام مامایی تمام ویژگی های دیگر انواع مغز بادام را به صورت یکجا دارا می باشد که علت نامگذاری آن به بادام مامایی( بادام مادر) نیز همین موضوع می باشد. بادام مامایی ارزش غذایی بسیار بالا و همچنین قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع بادام ایرانی دارد.

هندوستان از جمله کشورهایی است که صنعت شیرینی پزی بسیار فعالی دارد از این رو مغز پسته و بادام ایران در این کشور از فروش بالایی برخوردار می باشد. علاوه بر مصارف شیرینی پزی از مغز بادام و پسته در این کشور برای مصارف آجیلی، دارویی و همچنین بهداشتی و صنعتی نیز استفاده می شود. همین موضوع سبب شده تا فروش انواع مغز پسته و بادام و همچنین فرآورده های آن در بازار این کشور بسیار بالا باشد.

نکته قابل توجه برای فروش مغز پسته و بادام در هند این است که برای تجار و بازرگانان این کشور خرید محصول به صورت مستقیم و با قیمت مناسب بسیار حائز اهمیت است. از این رو بیشتر تمایل به خرید محصول در حجم بالا از تولید کنندگان اصلی در ایران دارند.

 

عرضه عمده مغز پسته و بادام شادیز:

عرضه عمده مغز پسته و بادام شادیز:

یکی از واحد های تولیدکننده و صادر کننده عمده انواع مغز پسته و بادام در ایران شرکت خشکبار شادیز است.

در این مجموعه تولیدی – بازرگانی کلیه امور شکست، بسته بندی، حمل و نقل و همچنین انجام امور گمرکی و دریافت گواهی های صادراتی محصولات به صورت کاملا تخصصی انجام میشود.

ادغام کلیه این مراحل در مجموعه شادیز سبب شده تا محصولات دارای مزایای رقابتی متعددی باشد.

محصولات این مجموعه طبق سفارش مشتریان در بسته بندی های مختلف کیسه، کارتن و همچنین بسته بندی های وکیوم شده آماده می گردد.

برای دریافت جزئیات بیشتر همچنین دریافت قیمت و شرایط فروش محصولات می توانید با مدیران فروش و بازرگانی این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما

 

 

بادامبادام ماماییپستهمغز باداممغز پسته

بادامبادام درجه یکبادام شادیزبادام ماماییبازرگانی پسته و بادامبازرگانی مغز پستهپستهپسته درجه یکپسته شادیزتولیدی مغز بادامتولیدی مغز پستهفروش بادامفروش بادام در هندفروش پستهفروش پسته در هندفروش مغز بادامفروش مغز بادام در هندفروش مغز پستهفروش مغز پسته به هندفروش مغز پسته در هندمغز باداممغز بادام درجه یکمغز بادام شادیزمغز پستهمغز پسته درجه یکمغز پسته شادیزمغز پسته و بادام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *